Web Design exporteren als website

DBoydNL schreef op 22.09.2014 om 17:20 uur

Ik heb Magix Photo & Graphic design 10. Ik heb ook Magix Web Design 9 Online Word Edition gedownload, aangezien ik recht had op een gratis download. Hoewel het programma sprekend lijkt op P&GD 9, vind ik het wel prettig dat het "gevuld" is met alle relevante Webdesign knoppen. Ik heb ruimte zat op mijn C schijf, dus waarom niet?

Wat mij verbaasd, is dat ik met de Web Design software mijn bestanden niet kan exporteren als webpagina's. Om dat te doen, moet ik het bestand openen in Magix P&GD 10, waarvandaan ik het WEL kan exporteren en desnoods publiceren. Waar slaat dat op?

David

Reacties

mi-bo schreef op 22.09.2014 om 18:14 uur

Besta David wat is nu de bedoeling, wil je een Nederlands advies of zie je vorige mail een US advies

gr

Michael

DBoydNL schreef op 23.09.2014 om 10:09 uur

Je haalt nu te veel "kennis" over mijn vorige vraag naar deze vraag toe. Als je goed leest, zie je dat mijn vraag niets te maken heeft met Magix P&GD10 (US), maar met het feit dat een legale download versie van Magix WebDesign 9 (NL) niet de mogelijkheid biedt om een website te exporteren. Om dat te regelen, moet ik overschakelen op Magix P&GD (een paar weken geleden versie 9NL, nu inmiddels versie 10US) om daar de export te regelen.

Aanvullend heb ik begrepen dat het de combinatie van de Webspace en Domein aanbieding met een reeds geïnstalleerde versie van Magix P&GD die mij in de gelegenheid stelde om WebDesign te downloaden. Ik vind het gewoon uitermate vreemd, dat ik met WebDesign 9 niet de mogelijkheid krijg om te exporteren als website.

David

mi-bo schreef op 23.09.2014 om 15:55 uur

 

 

DBoydNL schreef op 29.09.2014 om 09:08 uur

Ik moet iets aan deze vraag toevoegen, anders wordt hij gesloten. Er valt niks toe te voegen, ik wacht nog op antwoord / hulp / opties.

DBoydNL schreef op 08.07.2015 om 11:50 uur

Maakt het wat uit of ik een US versie van P&GD 10 heb, dat ik daardoor een US advies moet krijgen? Ik spreek en lees zowel Nederlands als Engels. Het maakt mij dus niets uit in welke taal het antwoord gegeven wordt. Ik zou gewoon heel graag weten waarom ik niet kan doen, wat mij volkomen logisch lijkt, gezien het feit dat ik beide programma's legaal heb.

Intussen, na het verstrijken van een boel tijd, sta ik op het punt over te schakelen op P&GD 11.

Ik snap je vraag niet.

David