Web Designer 16 premium gekocht met extra backup DVD. Serienummer en email ingevuld, krijg bericht "fout serienummer"! Dit nummer heb ik gewoon per email ontvangen van Magix. Raar toch! (versienummer: ? is dat mijn bestelnummer?
Eerst moet ik registreren. Ik type exact in wat op papier staat. de 'P' staat er al en daarna type ik alles in. Eerst het serienummer daarna mijn e-mail adres. dan verschijnen er twee groene vinkjes en druk ik op registreren. Vervolgens krijg ik de mededeling dat het serienummer niet juist is. Onderaan het bericht staat foutcode:- 14. Einde verhaal, hoe moet ik nu verder? Bedankt alvast, Gil.
Goedendag Rob, Ik heb het bovenstaande gedaan maar helaas, ik krijg telkens een melding dat het programma niet meer werkt, daarna zit alles vanst en moet ik alles op mijn scherm weg klikken. raar maar waar hi. Mogelijk is het mijn beveiligings programma van Eset dat roet in het eten gooit. Bedank nog voor je reactie, vr. gr. Gil.
Goedendag Rob, Ik heb het bovenstaande gedaan maar helaas, ik krijg telkens een melding dat het programma niet meer werkt, daarna zit alles vanst en moet ik alles op mijn scherm weg klikken. raar maar waar hi. Mogelijk is het mijn beveiligings programma van Eset dat roet in het eten gooit. Bedank nog voor je reactie, vr. gr. Gil.
Hallo Gil,
Mag ik uit het bovenstaande opmaken, dat bij mijn account / producten MWD Premium geregistreerd staat. Als dat zo is, dan is het MWD premium volgens mij correct geactiveerd. Het kan best zijn dat jouw beveiligings programma de boosdoener is. Deactiveer tijdelijk eens Eset en probeer het dan nog eens.