Reacties

RiViS schreef op 03.12.2009 om 09:52 uur
Je kunt het beste even op magix.com/nl kijken, daar kun je onder het tabblad Producten de beide pakketten bekijken, klik ook op: Meer Info.
Het is verstandig om bij je zelf na te gaan wat het pakket moet kunnen en kijk dan of dat ook bij de specificaties staat.
Ook de prijzen staan op die site vermeld.
Onder het tabblad Gratis Download kun je een gratis testversie van Webdesigner downloaden.

groet,
Rijk
Voormalige gebruiker schreef op 03.12.2009 om 17:34 uur
Het verschil is dat je met Websitemaker met een aantal beperkte templates werkt en met designer kun je veel meer zelf doen. Creatief gezien dan. Daarbij zit er bij websitemaker een upload naar een Magix site met een magix extensie zoals bijvoorbeeld jenaam.magix.net en met Webdesigner kun je de pagina's apart opslaan en zelf bij een ander laten hosten als je dat wilt onder je eigen naam. Dat heb ik zelf ook gedaan. Webdesigner is meer voor de hobbyist die meer uit zijn website wil halen. Ik gebruik hem zelf ook. Check mijn site maar eens. Daar kom je via mijn profiel.

Webdesigner is niet geschikt om een webshop te maken, maar alleen voor gewone websites.