Wachtwoord instellen binnen website maker

hbosklopper schreef op 23.02.2011 om 08:43 uur

Hallo allemaal,

 

Ik ben nu al een gehele tijd bezig net het instellen van wachtwoorden binnen mijn website maker, denk nu ongeveer een half jaar. Nu probeer ik het dan ook nogmaals via deze weg.

 

Voor een vereniging heb ik een website gemaakt, op 1 bepaalde website moeten de leden kunnen inloggen. Ik heb dit ingesteld en al hun mail adressen hierin geplaatst (allemaal hebben ze automatisch hetzelfde wachtwoord). Website opgeslagen en gepubliceerd.

 

Nu wanneer ik op de pagina kom en wil inloggen gebruik ik voor naam, mijn complete mail adres en voor wachtwoord het wachtwoord wat ik heb ingesteld. Helaas lukt het niemand om in te loggen. Wie kan mij helpen?

 

Groet

 

Hans

Reacties

patrick0 schreef op 23.02.2011 om 13:38 uur

Hoi Hans

 

Ben je niet vergeten om aan te vinken dat de persoon toegang heeft.

 

Groeten Patrick

bernabie schreef op 02.03.2011 om 14:04 uur

Wel, dat gebeurt bij mij ook.

 

Voor een bedrijf heb ik bij wijze van test enkele collega´s uitgenodigd om de site uit te testen.

 

En bij login hier hetzelfde probleem.

 

Allen hebben ze hun email gekregen aangaande hoe ze behoren in te loggen, namelijk met het verkregen email en het paswoord.

 

Doch ikzelf bij testen geraak zonder problemen binnen op de site. Elk van de emails is uitgetest door mezelf en ik kan altijd binnen.

 

Maar de betreffende testpersonen kunnen dat niet. Of althans twee van hen die het reeds getest hebben geraken niet binnen ondanks dat ze exact hetzelfde doen als mezelf naar hun verklaring.

 

 

Wat kan hier dan de oorzaak van zijn en hoe kan het opgelost worden zo het probleem bij me ligt en niet de magix datafile die de emails en het wachtwoord opslaat?