Waarom wordt de eerste 2 secondes opnieuw afgespeeld?

mensfort schreef op 29.11.2008 om 19:08 uur
Over Video Deluxe 15+
Als ik een voorbeeld filmpje wil zien, begint deze na 2 secondes opnieuw en laat dan alles zien.  Het gaat hierbij om een standaar 640x480 niet-interlaced filmpje van een Fuji S9500 camera. Ieder filmpje laat dit zien.

Ook heb ik soms wel en soms weer geen geluid... soms het eerste filmpje niet en als ik iets anders kies heeft dat wel geluid.

Dit was niet in versie 2007 en 2005 die ik helaas al verkocht heb. Gelukkig is wel een andere bug opgelost met de-interlacing, waar ik in 2007 uitvoerig over heb ge-emailed totdat het ineens stil werd... ik vind het zielig dat ik toen geen goede oplossing kreeg, maar gewoon een nieuwe versie moet kopen. Dit is dan ook de laatste versie die ik koop, want het programma is nu ook beretraag geworden.

Vroeger kocht ik Magix vanwege betrouwbaarheid. Als ik deze website lees ga ik daar wel aan twijfelen...

Reacties

magixagent schreef op 30.11.2008 om 13:24 uur
Beste U gaat verschillende dingen met elkaar vergelijken die niet kloppen.
de versie 2005 en 2007 waren geheel voor de analoge import, de PC van die tijd kon dit allemaal aan,schijf van 20 GB was verschrikkelijk veel.
Nu zijn we inmiddels twee jaar verder, de tijd heeft niet stil gestaan maar de techniek ook niet, schijf van 500GB is niets, de Vista tijdperk is aan gebroken en wordt steeds meer kracht van de PC verwacht ivm berekeningen.
we kunnen Digitaal\HDD\Avchd|SD inlezen kon 3 jaar geleden echt niet
Het Pakket werkt perfect, alleen U PC moet ook up to date zijn.
En wat betreft U twijfels de mensen nemen niet meer de tijd om iets te lezen, installeren en het moet draaien, vandaar dat er nog enkele fanatieke personen zijn die deze mensen een antwoord geven.graag gedaan energie.


Waarom werkt u met 640:480 en niet met 720:576 ( digital) voor de opslag het moet toch tenslotte op een DVD gebrandt worden, succes( Magixagent)