Waarom verandert de sample rate, als je een bestand in de music editor hebt bewerkt?

Mufty schreef op 14.12.2012 om 12:15 uur

Telkens als ik een bestand wil inkorten met de externe editor, wordt de sample rate heel traag, niet met de timestrecher pitch te corrigeren, wel in de externe editor, maar als ik hem dan weer in mijn project wil laden, gebeurt weer precies hetzelfde. Waar ligt dat aan?? Het is heel frustrerend. Ik Gebruik, windows 7 en de software is musicmaker premium 2013

Reacties

mi-bo schreef op 14.12.2012 om 14:09 uur

Uw verhaal gelezen, het moet goed onder Win7 werken, heeft U zich na installeren wel goed aangemeld bij MAGIX en het product geregistreerd, en de update binnen gehaald via online registreren

gr

 

Mufty schreef op 14.12.2012 om 16:26 uur

Bedankt voor uw reactie. Alles wat u noemt, heb ik gedaan, het lijkt mij dat hij het zonder al de handelingen die u opnoemt, ook zou moeten kunnen doen, is er iets bij de instellingen, waar het aan zou kunnen liggen? Het gebeurt bij het exporteren van de music editor naar het project. Dus in de music editor zelf, klinkt het nog goed maar zodra ik het stuk weer terug wil zetten, verandert de toonhoogte en de snelheid.

Een Vriendelijke groet,