Waarom Magix Video 15 plus

jan-verheyden schreef op 13.01.2009 om 18:21 uur

Ik ben in het bezit van magix video de luxe plus(XP) op desktop. Heb mij magix video de luxe 15 plus(Vista) aangeschaft en moet constateren dat de overgangen en effecten drastisch zijn verminderd! Ik wordt naar internet verwezen voor meer effecten en overgangen, maar daar moet extra voor betaald worden...Werk graag met Magix, maar op deze manier zal ik mij moeten beraden, want ik vind de 80 € nu voor niets uitgegeven.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.01.2009 om 19:30 uur
Hallo Jan,
Het is altijd jammer (ook voor een neutrale Magix-gebruiker, zoals ik) als iemand teleurgesteld is na aankoop van een programma.
Op de videoclub heb ik een twee demo-avonden verzorgd die er o.a. toe hebben geleid dat zelfs een eigenaar/gebruiker van Premiére Pro het programma
Video de Lux 15 Premium heeft gekocht en nu echt enthousiast is: snel mee te werken, prima audiogedeelte en een uitstekende kwaliteit op DVD.
Verschil met jou is wel dat hij (zoals de meesten op de club) weinig overgangen en effecten gebruikt (meestal harde lassen en overvloeiers).
Van anderen hoor ik dat ze toch even moeten wennen aan de nieuwe interface en indeling. Ik hoop dat je, na enkele films te hebben gemonteerd, je de pluspunten van VDL15 gaat waarderen. Succes met je hobby!
Mooniebug schreef op 19.01.2009 om 11:46 uur
Beste Video fan

Ook ik heb Video de Luxe Premium aangeschaft en moest enorm wennen.
Nu, na zoeken en uitproberen zie ik vele malen meer verbetering in Premium dan de Video de Luxe plus, die ik voorheen had.
Veel overgangen, die je gewend was moest ik zoeken in My Documents/ Local User/ Applications/ Magix en jawel daar stonden er erg veel.

Laat je niet kisten Jan.... het programma is oke en ik monteer met veel plezier!!!