Waarom loopt Magix film op DVD 7 vast als ik video bestanden in de computer wil opnemen?

Golfinho schreef op 09.01.2009 om 22:42 uur
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Vandaag heb ik Magix film op DVD 7 (red uw video's) geïnstalleerd op mijn computer. 
Nadat ik éénmaal een video bestand heb gedownload op mijn computer kan ik dit niet voor een tweede keer doen. Elke keer als ik via opname, analoge video selecteer loopt het programma vast. Ik kan dan alleen via Window taakbeheer het programma sluiten.
Wie weet wat er aan de hand is?

Reacties

mi-bo schreef op 10.01.2009 om 13:46 uur
Beste, programma installeren, registreren bij Magix, via extra functie activeren Mpeg2 en dolby surround activeren( gratis) daar na pas Usb drivers installeren, dan analoge bron met Usb connector, pc verbinden, en dan moet het werken,succes,
mi-bo schreef op 11.01.2009 om 20:30 uur
Beste , het laatste klopt,USB drivers installeren zonder dat er een analoge bron is aangesloten, alle opties negeren, daarna pc opstarten analoge bron via Usb stick aansluiten, deze opstarten dan bij video opnamen aangevn dat het via de easycap. usb moet opgenomen, en bij audoi via USB, en dan moet het lukken, zo niet even een mail naar ons en wij helpen U verder.gr mi-bo