Waarom krijg ik totaal geen beeld- of geluidsignaal met mijn Grabby?

Pimbolie schreef op 13.06.2011 om 23:56 uur

Beste mensen van Magix,

 

Ik heb sinds korte tijd een Grabby in mijn bezit, omdat ik wat videobanden wil digitaliseren.

Echter nadat ik de gehele installatie succesvol heb doorlopen (vista) en vervolgens naar opname/analoge video ga, krijg ik geen beeld of geluid. Alleen een groen knipperend streepje onderin, wat altijd te zien is, ook als de videorecorder uit staat. 

Ik heb al 2 videorecorders gebruikt (die allebei wel werken op een tv) en 2 laptops geprobeerd. (ik heb zelf een vrij nieuwe Asus, daar kan het niet aan liggen) Ook heb ik verschillende kabels gebruikt.

 

De verbinding is: Scart uitgang videorecorder, tulp (cinch) ingang naar de Grabby. En natuurlijk usb naar laptop. Ik heb nu al even gezocht, maar ik vind dit probleem nergens terug. Aangezien ik alle andere mogelijke problemen al heb onderzocht, hoop ik dat jullie me kunnen helpen!

 

Met vriendelijke groet,

Pim Rutten.

 

Reacties

magixagent schreef op 14.06.2011 om 17:16 uur

Wij hebben U persoonlijk antwoord gegeven op onze eigen email adres, misschien dat U daar ook op kan reageren.

gr

theodekievit schreef op 13.07.2011 om 11:57 uur

Hallo Pimbolli ; ik heb je probleem gelezen, ook ik heb het zelfde probleen maar dan met windows7

En ook ik kan nergens een oplossing vinden.

mocht jij nu wel al een oplossing hebben dan zou ik deze graag van je horen

met dank Theo.