waarom kan ik producten niet registreren of opnieuw installeren

dominicoc.n.-m schreef op 13.02.2022 om 22:41 uur

Audio&Music Lab 2014 + 2016 en Sound Forge A.Cl Lab (Intel R i5 3550 3.30 GHz 64-bits Win10 Home 21H1 Ik wil ze weer installeren op mijn PC maar krijg telkens te horen zijn al geinstalleerd onder een andere emailadres. Ja hoor dat is mijn eigen emailadres. He he hoe kan ik ze weer op mijn PC installeren, daar gaat het mij om. Want ik heb windows opnieuw laten installeren Ik heb ze gekocht en betaald, dus heb ik het recht ze te kunnen gebruiken of niet? Het is bij jullie bekend wat mijn emailadres was enik heb mijn nwe emailadres aan jullie gegeven. Dus snap ik niet wat het probleem is. A.u.b als er gekeken wordt om welke produkten het gaat, want alles wat ik bij Magix heb gekocht is bij Magix bekend. Graag wil ik van Magix weten wat ik te doen heb als ik ooit nog windows opniew installeert dat ik niet dezelfde ellende moet meemaken. Graag wil ik weten hoe dat te voorkomen voor een eventuele toekomst. Bij voorbaat mijn dank

Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 23:10 uur

@dominicoc.n.-m

Beste Dominicoc.

Dit is een Forum waar MAGIX gebruikers elkaar proberen te helpen zonder tussenkomst van Magix.support

Gezien U steeds over jullie schrijft, kunt U het verhaal beter sturen naar infoservice@magix.net

Daar kunnen ze Uw verhaal beter behandelen..

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.02.2022 om 14:54 uur

Hallo @dominicoc.n.-m

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

Misschien is dit voor u de oplossing.

  • ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (log in met uw oude emailadres en wachtwoord)
  • klik op: Mijn Producten
  • zoek nu het programma waarvan u het serienummer wilt weten
  • hiervandaan kunt u ook het installatieprogramma en bedieningshandleiding downloaden
  • hier staat ook tot wanneer de Updateservice actief is.

U hebt Audio&Music Lab 2014 + 2016 en Sound Forge A.C Lab geïnstalleerd op uw PC. U moet deze dan wel met uw oude emailadres en p3-serienummer registreren en activeren.

....Ik heb ze gekocht en betaald, dus heb ik het recht ze te kunnen gebruiken of niet....

U blijft de eigenaar van deze gekochte Magix programma's. Ook u hebt het recht om Magix programma's te blijven gebruiken.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dominicoc.n.-m schreef op 16.02.2022 om 16:16 uur

Bedankt voor je reactie Rob, heel attent van je om zo snel te reageren, sorry Rob ik kom later hierop terug met je Ok want ik ben druk bezig op dit moment maar weinig tijd om echt op jou reactie te reageren

Bol schreef op 16.02.2022 om 16:25 uur

Hallo @dominicoc.n.-m,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling.

Neem rustig de tijd en laat op een later tijdstip weten of het u gelukt is.

Met vriendelijk groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-