Reacties

Polders schreef op 28.10.2009 om 09:12 uur
Beste didehaan, in het pakket zitten 2 DVD's. 1 DVD met Vdl16 premium en 1 DVD met pC Check & Tuning.
Veel succes
djdehaan schreef op 28.10.2009 om 10:48 uur
Maar dit suggereert toch dat dat in VDL zelf zit?? 
Polders schreef op 28.10.2009 om 18:58 uur
Beste Didehaan, op de Programma DVD 'PC Check & Tuning 2010' staan de volgende functies:
- verbetert prestaties
- vindt fouten
- verhelpt problemen
- bewaakt de stabiliteit
Mijn voorstel is om deze functies eens te testen en dan te beoordelen
Veel succes
djdehaan schreef op 28.10.2009 om 23:08 uur
Ik heb PC Check en Tuning geinstalleerd en geprobeerd, maar ben niet onder de indruk. En ik zie zeker geen functie die specifiek voor bewerken van AVCHD (was ik doe) optimaliseert. Dus, waar het ook zit of zou moeten zitten:

De vraag blijft dus: waar zit die functie om het bewerken van AVCHD optimaal en zonder storingen te laten werken???

DJ
bobbiaan schreef op 30.10.2009 om 11:21 uur
Beste djdehaan,

Mag ik vragen waarom of hoe u op deze vraag stellen bent gekomen? Misschien dat we dan verder kunnen komen met elkaar helpen.

Mvg

Bobbiaan
djdehaan schreef op 30.10.2009 om 12:38 uur
Hallo Bobbiaan,

Bedoel je de aanleiding voor mijn vraag? Nou, die is als volgt.

Ik ben ingegaan op de upgrade naar VDL16. Ik maak namelijk HD AVCHD filmpjes en bewerk die graag tot iets moois. Ondanks dat ik een Quad core PC op 3,2 gig met SSD Win7 installatie en alle filmmateriaal op SATAII 3 gig schijf heb staan, blijft het net aan kunnen, dat HD monteren.

Een belangrijke reden om te upgraden naar VDL16 was dus voor mij de belofte dat VDL16 een tool heeft om de beste instellingen voor het monteren van AVCHD te krijgen. Als ze die belofte doen, wil ik ook het resultaat zien. Maar die kan ik nergens vinden. Ook niet in dat pakket PC Check & Tuning. Ik zie nergens een hint dat daar die belofte wordt ingevuld. Niet expliciet. Niet inpliciet.
Zodoende mijn vraag: waar zit dat???

Wat er ook achter zit, is dat ik geen enkele performance verbetering zie ten opzichte van VDL15. Ik hoop dus dat ik nog ergens een functie over het hoofd heb gezien.

Kun jij helpen, Bobbiaan?

DJ
bobbiaan schreef op 30.10.2009 om 13:13 uur
Beste de Haan,

Stuur een email met een "vast" telefoonnummer naar het email adres dat in mijn profiel staat, dan gaan we verder met het oplossen van je probleem.

Mvg

Bobbiaan