waar kan ik filmsjablonen downloaden

minhbuunguyen schreef op 28.09.2016 om 21:41 uur

Geachte heer/ mevrouw,

Tijdje geleden had ik filmsjablonen kunnen downloaden voor mijn Fotostory 2016 Deluxe, versie 15.0.5.119. Ik heb een nieuwe SSD aangeschaft en heb alles opnieuw geinstalleerd. Echter kan ik na installatie de sjablonen niet meer terug vinden en weet niet meer hoe ik moet downloaden.

Laat u weten hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt voor de moeite.

gr,

Buu

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.09.2016 om 22:47 uur

Hallo Buu,

De filmsjablonen kan je downloaden bij Magix. Ga naar: Hulp / gratis downloaden.

succes,

Rob

minhbuunguyen schreef op 29.09.2016 om 13:19 uur

Hallo Rob,

ik kan me herinneren dat het heel snel en makkelijk ging, echter zie ik die optie niet in "hulp menu".

als ik op hulp klik krijg ik te zien:

1. hulp

2. contexhulp

3. handboek

4. magix.info - Multimedia Community

5. softwarecurssusen vinden

6. inleidende video tonen

7. gereedschapstips tonen

8. online registeren

9. online actualiseren

10. crossgrade-aanbieding

11. productgegevens

12. over Magix Fotostory

zou dit te maken hebben met een foutieve "install"?

installatiebestand heb ik van Magix gedownload.

please help!!

mvg

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2016 om 13:53 uur

Hallo Buu,

Ik kan het hier vandaan niet zeggen of dit een foutieve installatie is.

Heb je FF 2016 wel geactiveerd bij Magix (serienummer)?

Bij mij staat in het lijstje dat jij opsomt wel Gratis downloaden

Succes,

Rob

minhbuunguyen schreef op 29.09.2016 om 14:15 uur

Hallo Rob,

installatiebestand heb ik van Magix gedownload, moet wel het serienummer hieronder eerst invullen:

P3-******

gr,

Buu

RiViS schreef op 29.09.2016 om 14:22 uur

Hallo Buu,

Om misbruik te voorkomen svp geen serienrs hier vermelden.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2016 om 14:37 uur

Hallo Buu,

Wanneer je Fotostory 2016  opstart en nog niet is geregistreerd bij Magix, zal het je vragen dit als nog te doen. Volgens mij wordt dan pas de tekst "Gratis downloaden" zichtbaar in het menu.

groet,

Rob

minhbuunguyen schreef op 14.05.2017 om 22:48 uur

Hallo Rob,

Het kopje "online registreren" is bij mij niet aanklikbaar. Hoe kan ik registereren?
Tot nu toe heb ik versie 2014 en 2015 het meest gebruikt.

gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 15.05.2017 om 09:23 uur

Hallo Buu,

Als het kopje "online registreren" niet aanklikbaar is, dan zal het waarschijnlijk al goed geregistreerd staan. Dit kan je controleren door te gaan naar: Magix / mijn account / mijn producten. Dit doe je zo:

  1. http://www.magix.com/nl/ en klik op rechtsboven op het popjes icoon
  2. log hier en klik op volgende
  3. klik op mijn producten en zoek naar Fotostory 2016
  4. klik op: meer details weergeven
  5. Hier kan je zien op welke computers deze actief zijn.

Succes,

Rob

 

minhbuunguyen schreef op 15.05.2017 om 19:18 uur

Beste Rob,

ik heb in het overzicht van mijn producten de actieve computers verwijderd.
Helaas is "online registreren" nog steeds niet aanklikbaar.

In het begin twijfelde ik of ik iets verkeerd doe, maar zo te zien is er echt iets met het programma.
Ik heb tevens een nieuwe setup gedownload om alles opnieuw te installeren, maar helaas lukt het niet.

Graag meer tips.

gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 15.05.2017 om 23:11 uur

Hallo Buu,

Vergeet "Online registreren", deze in bij mij ook niet aanklikbaar. Ik heb niet gezegd dat u de actieve computers te verwijderen, alleen dat u onder "mijn producten" kon zien dat Fotostory 2016 was geactiveerd. Het zit er nu niets anders op om deze eerst te deinstalleren en dat weer te installeren. Wanneer u het opnieuw heeft geïnstalleerd en opstart wordt u gevraagd om het serienummer P3 in te vullen. Deze wordt, als het goed is, geactiveerd.

Lees ook nog eens mijn antwoord van 29-09-2016 om 13:53uur

Succes,

Rob

minhbuunguyen schreef op 16.05.2017 om 18:40 uur

Hi Rob,

 

Ik heb gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Er wordt niet gevraagd naar het serienummer.

Zie screenshot.

gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2017 om 21:07 uur

Beste Buu,

Wanneer je het programma opnieuw heeft geinstalleerd, moet je het serienummer en je e-mailadres invullen. Nu wordt je aangemeld bij MAGIX. Je krijg daar ook melding van. Zoals ik al geschreven heb, vergeet online registeren.

Groet,

Rob

minhbuunguyen schreef op 16.05.2017 om 22:09 uur

Hi Rob,

Dat begrijp ik, normaal krijg ik dat invoerscherm. Programma start na installatie direct naar een nieuw project. Ik krijg geen mogelijkheid om serie nr en email in te voeren.

gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2017 om 22:28 uur

Hallo Buu,

Als Fotostory 2016 normaal opstart, dan is het toch op en of andere manier geregistreerd bij MAGIX. Ga nog eens naar: Magix / mijn account / mijn producten en kijk bij fotostory 2016 of hier het serienummer bij staat. (Let op!! niets verwijderen)

Groet,

Rob

minhbuunguyen schreef op 16.05.2017 om 22:46 uur

Hi Rob,

Super dat je nu nog bereid bent om mij te supporten, reuze bedankt. Heb zojuist gekeken, alleen registratie van versie 2014.

Gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2017 om 23:27 uur

Hallo Buu,

Het enige wat ik nu nog kan bedenken is, dat je bij de eerste keer dat je Fotostory 2016 bij MAGIX registreerde een ander e-mail adres heeft gebruikt, dan waarmee je nu inlogt. Want volgens, mij moet je bij "mijn producten" ook Fotostory 2015 zien staan.

Groet,

Rob

 

minhbuunguyen schreef op 17.05.2017 om 06:09 uur

Hi Rob,

Versie 2015 had ik gisteren eerst van mijn laptop verwijderd en daarna verwijderd bij Magix, heeft dus niet met email registratie te maken.

Gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 17.05.2017 om 10:12 uur

Hallo Buu,

Het kan toch weldegelijk een e-mail kwestie zijn. Tijdens, het registreren van Fotostory 2016 voor de eerste keer, kan je een foutje hebben gemaakt bij het intypen van je e-mail. Dit heb ikzelf ook een keertje gehad bij Norton Internet Security. Ik had toen de letter " r " vergeten. Ik kon toen ook nog wel inloggen op mijn account, maar zag mijn update versie er niet bij staan, maar functioneerde wel. Als dat zo is, kan dit alleen opgelost worden door Magix Support. Deze kan het dan aanpassen. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl/request .

Succes,

Rob

PS klik eens op deze link: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/productdownloads/ en vul dan het serienummer in. Als je het installatieprogramma en de handleiding kan downloaden dan is Fotostorty 2016 reeds geactiveerd.

 

 

minhbuunguyen schreef op 17.05.2017 om 19:52 uur

Hi Rob,

Ik wil je niet tegenspreken, omdat het reeds eerder 2 keer is gelukt met de installtie.
De eerste keer was op mijn oude Samsung laptop. De tweede keer op mijn huidige latop.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe SSD schijf erin gedaan en toen begin mijn avontuur.

Mocht het aan de fout van een email registratie zijn was het mij nooit gelukt om de 2e keer te installeren.
Nogmaals vriendelijk dank voor alle geduld, ik zal je niet meer lastig vallen.

Mijn zoektocht gaat beginnen met een andere software.

gr,

Buu

p.s. was van plan om versie 2017 aan te schaffen, wil niet nog keer met dezelfde situatie meemaken.

 

Voormalige gebruiker schreef op 17.05.2017 om 20:39 uur

Hallo Buu,

Jammer, dat we niet tot de juiste oplossing zijn gekomen. Maar je heb mij nooit lastig gevallen... Ik vind het fijn om gebruikers zoals jij te helpen. Maar ik ben toch nog benieuwd of je wat ik onder PS beschreven nog heeft uitgevoerd en wat daar het resultaat was.

Groet,

Rob

minhbuunguyen schreef op 17.05.2017 om 21:25 uur

Hi Rob,

Ik kan na het invoeren van de codes de handleiding en versie 2016 downloaden.

gr,

Buu

Voormalige gebruiker schreef op 17.05.2017 om 22:44 uur

Hallo Buu,

Wat ik nu als conclusie kan / mag trekken is, dat Fotostory 2016 geregistreerd en geactiveerd is bij Magix.

Mijn advies is nu, om Magix Support een mailtje te sturen en vragen of zij het kunnen nazien, waar de fout zit. Dit kunnen wij als forumleden niet.

Ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl/request en leg je probleem voor aan Magix Support.

Succes,

Rob

aanvulling: 18-05-2017 om 12:30

Ik heb net Fotostory 2016 opgestart en heb het programma gedeactiveerd.

Dit doe je zo, ga naar hulp / programma deactiveren. Je krijg dan onderstaand scherm en klik op OK

Hierna wordt het programma afsloten. Wanneer je het Fotostory 2016 opnieuw opstart verschijnt, als het goed is, dit schermpje.

Hier staat het serienummer en gebruikersnaam vermeld. Klik op: "Nu online registeren en activeren". Nu start het programma weer op.

 

 

minhbuunguyen schreef op 18.05.2017 om 21:04 uur

Bedankt voor de aanvulling Rob. Ik heb dat kopje "deactiveren" niet??

zie foto:
: