vrije ruimte op de harde schijf tekort

polam schreef op 25.08.2009 om 08:38 uur

Goede morgen Fabrikant  Hewlett.P. Model      m7760.be Classifcatie WindowsPresentatie- index Windws Vista Home Processor Intel®Corel(TM)2CPU    4300 @ 1.80GHz 1.8O GHz Geheugen(ram) MB     3582 MB Type computer –bits besturingssysteem

Ik heb een foto-reportage gemaakt met Magix DVD de luxe 7 de eerst reeks lukte perfect, de volgende alleen problemen

Er is vrije ruimte op de harde schijf tekort Er is 3293MB nodig voor tijdelijke bestanden en ik heb maar 1884 MB beschikbaar

Kan iemand mij raad geven hartelijk dank

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2009 om 13:02 uur
Beste Polam.
de foto's in het project zullen op bepaalde plaatsen te kort zijn,
zet je project op de  tijdlijn,klik storyboard modus aan aan de linkerkant 1 blokje, zet de duur van de foto's die nu op 6\7 secnden staan naar 9 seconden door de eers eeerst te veranderen en daarna aangeven dat alle foto's op 9 seconden moeten staan, en het prbleem is verholpen, staat er muziek of tekst onder dit bijwerken, succes.
polam schreef op 26.08.2009 om 10:35 uur

Bedankt voor je antwoord
Ik heb alles op 12 seconden gezet maar het werkt nog niet
mi-bo schreef op 27.08.2009 om 18:49 uur
Sorry Polam, je vraag nog eens gelezen, een externe harde schijf kopen, want als je meer opslag nodig heb dan je ruimte op de harde schijf is, is er een probleem, je kunt ook oude bestanden die je niet meer nodig heb verwijderen,
maar toch ook doen wat wij het eerst hebben beschreven ,alleen geen 12 secobden maar max 10 seconden, succes.
polam schreef op 30.08.2009 om 22:36 uur
Ik heb alles naar 10 seconden gebracht 

maar nu komt bij het branden een anderen mededeling

branden afgebroken interne fout
TVSchijndel schreef op 12.05.2022 om 20:28 uur

Hallo Magix, wij hebben een ruimte van 100gb bij jullie waarvan er nu 76 vol zijn.
2 vragen, kunnen wij nog meer GB kopen bij jullie? En is het mogelijk een backup te maken van de de gepubliceerde foto's?
Kun u mij ook antwoorden op

joop.email adres door moderator verwijderd ivm MAGIX privacy regelementen

mi-bo schreef op 12.05.2022 om 21:06 uur

@TVSchijndel

Beste TV Schijndel.

svp de volgende keer een eigen Topic aanmaken dan blijft het Forum overzichtelijk

Een reactie op Uw vraag : ga naar MAGIX Online Wereld,

https://www.magix-online.com/nl/

hier inloggen

dan Online album

dan optie geheugen uitbreiden

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Wijziging aangebracht ivm meer info

Bol schreef op 12.05.2022 om 23:04 uur

Hallo @TVSchijndel,

Zet nooit privacygevoelige informatie zoals: emailadressen, serienummers, telefoonnummers, enz.... op een openbaar forum, dit i.v.m. misbruik door derden.

U geeft een reactie op een topic uit 2009. U kunt het beste een eigenbijdrage aanmaken, want sinds 2009 is er zeer veel veranderd. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan.

Alvast bedankt👍 voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-