Reacties

mi-bo schreef op 19.02.2021 om 12:14 uur

@francois-v

Beste Franois

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Ga naar start, Accessoires , Speciale Tekens, sleep dit evt naar start balk. Als er een zin is gemaakt en daar moet bv ĕrgenis worden geschreven, zoek de letter op dan Crtl+C en ga naar de e activeer dit ,dan Crrl + V en de letter staat er

dit in MFS 2016

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m juiste PNG

 

 

Bol schreef op 19.02.2021 om 12:28 uur

@francois-v

Hallo Franois,

Zelf gebruik ik regelmatig de Alt codes. Klik hier: Alt Codes voor Speciale en Vreemde tekens of Vreemde tekens

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2021, 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

francois-v schreef op 26.02.2021 om 19:30 uur

Bedankt , had even iets over het hoofd gezien ,bedankt voor de instructies ,alles klaar en helder en ook toegepast .

Groeten

Bol schreef op 26.02.2021 om 19:50 uur

@francois-v

Hallo Franois,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw (film) projecten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.02.2021 om 20:20 uur

@francois-v

Beste Franois,

gezien dat U aan alle 2 de gegeven oplossingen iets heeft

Wens Ik U veel plezier met het samen stellen van Uw Foto Slide shows

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.02.2021 om 20:32 uur

@francois-v

Hallo Franois,

Helaas, kunt u maar een antwoord als oplossing aanmerken. U hebt zowel het antwoord van @mi-bo(Michael) als mijn antwoord als oplossing aangemerkt. Maar het laatst aangemerkte oplossing blijft dan staan. Als u vindt, dat beide antwoorden voor u juist zijn kunt het beste u eigen antwoord als oplossing aanmerken of helemaal weglaten.

Groet, Rob

PS. als moderator verwijder ik de oplossing van mijn antwoord.

diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en verbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 26.02.2021, 20:53, in totaal 6 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

francois-v schreef op 26.02.2021 om 23:49 uur

De oplossing van Michael vond ik eigenlijk de meest directe ,maar beide leiden tot hetzelfde resultaat wat voor mij telde doch reuze bedankt voor de antwoorden ,hopelijk weerhoud het je niet om oplossingen en antwoorden aan te brengen soms weten twee meer dan één .

Groeten françois

Bol schreef op 27.02.2021 om 00:23 uur

@francois-v

Hallo françois,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het antwoord van @mi-bo(Michael) voor u de meest voor de hand liggende oplossing is / was. Ik ben het helemaal met u eens twee weten er meer dan één. Natuurlijk weerhoudt het mij zeker niet om oplossingen c.q. antwoorden te geven op uw topics.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-