vraag Taal, license, bloatware musicmaker

rigun schreef op 06.12.2012 om 04:03 uur

Ik zit al een tijdje naar magix software te kijken. Magix heeft een leuke actie met music maker. Alleen een paar dingen zijn niet echt duidelijk.

 

De taal van het porgramma, ik moet engelstalig hebben, (nederlands is niet duidelijk met software) Alleen ik zie nergens in welke talen je de software kan installeren. Maar als je bij magix nederland bstelt krijg je volgens mij nederlandstalige software. en dat is totaal verkeerd.

 

Dan nog het volgende, als je een muziek stuk hebt gemaakt hoop zit het met de recten op het EIND product. Ik weet wel dat de samples beschermt zijn. maar over het resultaat is me niet duidelijk wat je kan doen en wat niet.

 

Verder over bloatware, ik weet van oude magix paketten die ik wel eens bekeken heb en van andere mensen dat er in het verleden nog wel eens overbodige rommel door magix op je hdd werd gegooit. (bloatware) En zover ik weet kon/kan je niet kiezen bij installeren of je het wel of niet wilt hebben. Is dat inmiddels veranderd  ? Voorbeeld: als ik musicmaker wil hebben, dan zit ik echt niet te wachten op een demo van digital dj. of wat ik heb gezien bij video maker heb je gene behoefte aan demo van dvd maker.

 

Reacties

Nog 0 reacties - Schrijf de eerste reactie