Reacties

Jan-Dielis9646 schreef op 15.03.2021 om 14:19 uur

Hoi rob

ik Vraag misschien wat te veel maar kan ik mijn video als ik dat wil op youtube zetten, ik zie dat de de youtube uitvoer niet is gehighligt.

ik weet het verschil wel tussen interlace op progres half beeld of heel beeld,zou ik het verschil zien in de film.

Gr Jan

mi-bo schreef op 15.03.2021 om 14:23 uur

@Jan-Dielis9646

Beste Jan,

exporteer het project als Mp4 , sla dit op , ga naar Yt inloggen en vanaf de Pc uploaden naar Yt, het is niet meer mogelijk direct vanuit MAGIX vdl

Sc6

M.vr.gr

Michael

Jan-Dielis9646 schreef op 15.03.2021 om 14:26 uur

Hoi Rob

Weer niet verder gekeken als de film geladen is dan is die kan ik wel op you tube.

Gr jan

mi-bo schreef op 15.03.2021 om 14:44 uur

@Jan-Dielis9646

Beste Jan,

daar U niet weet wat het verschil tussen dankje wel en oplossing is, zal ik de oplossing aan gevinkt om 14.23 uur als moderator verwijderen.

Dit Forum is speciaal bedoeld om MAGIX gebruikers te helpen

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

PS: als U een andere vraag heeft maakt dan een nieuwe Topic aan, dan blijft het Forum overzichtelijk.

ook veel antwoorden op Uw vragen kunt U hier vinden http://www.mi-bo.magix.net/album/

 

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 15.03.2021 om 14:59 uur

@Jan-Dielis9646

Hallo Jan,

Ik heb mijn antwoord weer als oplossing aangemerkt, omdat uw eerste vraag hiermee was / is opgelost. Ik vind, dat @mi-bo als moderator, na verwijdering van zijn antwoord, dit op mijn antwoord had moeten terugzetten. Ik ga dit melden bij Magix Duitsland.

Groet, Rob

Ps. Zou u zo vriendelijk willen zijn, om bij een volgende vraag een nieuwe topic aanmaken, zo houden wij dit forum schoon en overzichtelijk

diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 15.03.2021, 15:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.03.2021 om 15:06 uur

@Jan-Dielis9646

Hallo Jan,

Hier een uitleg wat Magix Duitsland bedoeld met het aanmerken van een oplossing en het dankjewel.

  • Dankjewel wordt meestal gebruikt om iemand te bedanken voor zijn of haar respons, dit hoeft nog niet te betekenen, dat zijn of haar antwoord ook de oplossing is.
  • Als oplossing markeren wordt gebruikt om aan te geven dat een forumlid het juiste antwoord hebt gegeven, zodat andere forumleden, die een gelijksoortig probleem hebt, snel naar deze oplossing kan springen.

Groet, 
Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.03.2021 om 16:36 uur

@Bol

Als U een bericht naar Duitsland stuur.

" Ik vind, dat @mi-bo als moderator, na verwijdering van zijn antwoord, dit op mijn antwoord had moeten terugzetten. Ik ga dit melden bij Magix Duitsland."

Vermeld er dan ook bij dat deze oplossing er ook was aan gevinkt door Jan-Dielis daar heeft U een bericht van ontvangen.

 

En dan mag dit er ook uiteraard bij,

ook dat dit door mij als antwoord is gegeven naar Jan

 

"Beste Jan,

daar U niet weet wat het verschil tussen dankje wel en oplossing is, zal ik de oplossing aan gevinkt om 14.23 uur als moderator verwijderen. "

 

succes en zie spoedig een reactie vanuit Duitsland

Michael (mi-bo Forum Moderator )

Bol schreef op 15.03.2021 om 16:45 uur

Hoi rob

ik Vraag misschien wat te veel maar kan ik mijn video als ik dat wil op youtube zetten, ik zie dat de de youtube uitvoer niet is gehighligt.

ik weet het verschil wel tussen interlace op progres half beeld of heel beeld,zou ik het verschil zien in de film.

Gr Jan

@Jan-Dielis9646

Hallo Jan,

Groet, rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 20.03.2021 om 15:40 uur

Hallo Jan 25 of 50fps is bij 50fps 2x zoveel beeldjes dus het wordt een groter bestand en het eventuele flikkeren is minder
Een film is eigenlijk een verzameling foto's achterelkaar van b.v. 50 per sec of 25 per sec en fps betekent frame's per seconde, en frame's zijn eigenlijk foto's
Je moet wel even denken aan de Amerikaanse producten zoals b.v. Apple die werken met resp 60 en 30 fps, en dat heeft te maken met het fijt dat in Amerika de netfrequentie 60 Hz is en hier in Europa is het 50Hz vandaar een relatie met de netfreuquentie, in de vroegere beeldbuizen werden de drie kleuren stralen bestuurd door de netfrequentie
Mvg Kees