vraag over live instrumenten opnemen... in en uit prikken enzo

nilknarf schreef op 17.01.2018 om 21:42 uur

lieve mensen,ik vind overal tutorials over van alles en nog wat ...maar weinig over instrumenten zelf opnemen ....ik ben op zoek bijv naar hoe je foutjes in je gitaar partij kunt repareren in en out punch? kan dit uberhaupt wel met music maker?? ik hoor het heel graag!

Reacties

nicolasvrijens schreef op 18.01.2018 om 12:02 uur

Ik heb op mijn nieuwe laptop Magix Music Studio 2017 geinstalleerd maar krijgt die instrumenten die ik al voor 29,99 euro gekocht heb niet geinstalleerd. Bovendien moet je ook als je die instrumenten opnieuw moet kopen alleen met creditpas betalen en geen bankpas. Belachelijk dat je zo als klant wordt behandeld en dan maken ze ook nog reclame over Magix  Zelfs als je om 10 uur naar klantenservice wilt bellen die onbereikbaar is doordat als je belt en alle medewerkers zijn bezet krijg je nog niet eens de gelegenheid krijgt om erop te wachten voor je aan de beurt bent omdat na 1 minuut wordt afgebroken door een computerstem. Ik noem dit geen service meer maar klantenafbreuk.  Ik vind dat Magix hier maar eens aandacht moet schenken.