vormen en masker generen werkt niet in video pro x

navota schreef op 28.12.2020 om 10:04 uur

Ik stel deze vraag voor mijn vader die op zijn 90 ste nog video's bewerkt. (Video Pro X)

Ik heb video de lux premium en bij mij zitten de functies masker genereren en vormen in het pakket
Ik werk er mee, dat gaat prima dus ik weet hoe het werkt.
Nu wilde ik hem dit laten zien bij hem staan deze functies ook in het menu maar ze werken niet.

zie onderstaand screen shot

Nu staat in de versie video Prox in de map waar de foutmelding naar verwijst in ofx wel een bestand met dat cookie cutter vsx heet maar dit is 1kb groot.

Ik heb gekeken bij mijn versie Video de lux premium daar staat het bestand Cookie cutter VSx ook van 1 kb groot en bij mij werkt het wel.

Er zal dus wel ergens iets missen maar waar en hoe kan ik dat bij mijn vader in video pro x werkend krijgen.

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 10:27 uur

@navota

Beste,

Aannemend dat Uw vader MAGIX Video Pro X versie 18.0.1.89 heeft,

hier zijn de maskers te vinden

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 10:35 uur

@navota

Beste ,

heeft Uw vader wel via hulp, extra inhoud installeren gedaan,

Als er zoals Uw PNG wordt geklikt moet dit open gaan,

Sc6

Michael

navota schreef op 28.12.2020 om 10:41 uur

We hebben gisteren voor de zekerheid alle extra inhoud geinstaleerd .

navota schreef op 28.12.2020 om 10:46 uur

@navota

Beste,

Aannemend dat Uw vader MAGIX Video Pro X versie 18.0.1.89 heeft,

hier zijn de maskers te vinden

Sc6

M.vr.gr

Michael

Ik ga het hem vragen of hij deze maskers kan zien.

bedankt!

Bol schreef op 28.12.2020 om 10:50 uur

@navota

Hallo Navota,

Ik heb uw probleem kunnen reproduceren. Uw vader hebt Pro X11 geüpgraded naar Pro X12 versie 18.01.89 en nu kan het programma Cookie Cutter.vsx niet meer vinden.

• Klik op Handmatig zoek
  • ga dan naar: C:\Program Files\MAGIX\Video Pro X\12\ImageProcessingPlugins\OFX/Cookie Cutter.vsx

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2020, 10:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 10:52 uur

@navota

Beste Navota,

waarom staat de film op spoor 2 en het plaatje op spoor 1, misschien is dat het probleem.

Als Uw Vader versie PROX 11 heeft zal wat ik om 10.27 uur heb laten zien, dit niet hebben dit is van versie 12.

Sc6

Michael

navota schreef op 28.12.2020 om 11:05 uur

@navota

Beste Navota,

waarom staat de film op spoor 2 en het plaatje op spoor 1, misschien is dat het probleem.

Als Uw Vader versie PROX 11 heeft zal wat ik om 10.27 uur heb laten zien, dit niet hebben dit is van versie 12.

Sc6

Michael

Daar ligt het niet aan ik heb het uitgeprobeerd.Dank je voor je hulp

navota schreef op 28.12.2020 om 11:25 uur

@navota

Hallo Navota,

Ik heb uw probleem kunnen reproduceren. Uw vader hebt Pro X11 geüpgraded naar Pro X12 versie 18.01.89 en nu kan het programma Cookie Cutter.vsx niet meer vinden.

• Klik op Handmatig zoek
  • ga dan naar: C:\Program Files\MAGIX\Video Pro X\12\ImageProcessingPlugins\OFX/Cookie Cutter.vsx

Succes, Rob

Hallo Rob In het eerste screenshot wat ik gestuurd heb, zie je een melding die het programma laat zien, daar heb je niet de keuze mogelijkheden die er op jouw screen shot te zien is helaas je kan alleen aan vinken deze melding niet meer weergeven.

Bol schreef op 28.12.2020 om 11:38 uur

@navota

Hallo Navota,

Het was mij nog niet opgevallen, dat u geen keuze mogelijkheden kreeg. Maar. misschien kan dit de oplossing zijn. Verwijder eens het Video_pro_x.ini bestand. Het kan zijn, dat hier een verkeerde instelling staat vermeld. Let op!! Als u dit bestand verwijderd dan worden alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden incl. uw persoonlijke instellingen. Bij het opstarten van Pro X12 wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

navota schreef op 28.12.2020 om 12:41 uur

Het was mij nog niet opgevallen, dat u geen keuze mogelijkheden kreeg. Maar. misschien kan dit de oplossing zijn. Verwijder eens het Video_pro_x.ini bestand. Het kan zijn, dat hier een verkeerde instelling staat vermeld. Let op!! Als u dit bestand verwijderd dan worden alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden incl. uw persoonlijke instellingen. Bij het opstarten van Pro X12 wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Hallo Rob gisteren heb ik bij mijn vader gekeken en het pad verwijst naar pro-x 11, Dat pad bestaat en daar staat het bestand cookie cutter ook in we hebben dat op gezocht op zijn computer. Ik heb het idee dat hij toch versie Prox 11 heeft ik heb hem een bericht je gestuurd of hij de volledige versie naam door kan geven. Is het pad dan het zelfde als in jouw screenshot ?

navota schreef op 29.12.2020 om 09:05 uur

Succes, Rob

Hallo Rob gisteren heb ik bij mijn vader gekeken en het pad verwijst naar pro-x 11, Dat pad bestaat en daar staat het bestand cookie cutter ook in we hebben dat op gezocht op zijn computer. Ik heb het idee dat hij toch versie Prox 11 heeft ik heb hem een bericht je gestuurd of hij de volledige versie naam door kan geven. Is het pad dan het zelfde als in jouw screenshot ?

Hallo Rob

Hierbij de versie zoals magix aangeeft Magix Pro x 7 Versie 17.0.3.63 UDP3 UG code 8447 KA3

Kan De oplossing zoals je hier boven aangeeft ook voor deze versie gebruikt worden ?

Bol schreef op 29.12.2020 om 09:29 uur

@navota

Hallo Navota,

Uw vader heeft Magix Video Pro X11 versie 17.0.3.63. I.v.p. Video_Pro_X12 moet dit nu zijn Video_Pro_X11

Succes, Rob

PC -1-

PC -2-

navota schreef op 29.12.2020 om 11:44 uur

@navota

Hallo Navota,

Uw vader heeft Magix Video Pro X11 versie 17.0.3.63. I.v.p. Video_Pro_X12 moet dit nu zijn Video_Pro_X11

Succes, Rob

Bedankt ik ga het doorgeven