voorwerp volgen in de clip

Marcel-Willems schreef op 19.07.2021 om 13:31 uur

In een vorige video heb ik ooit de optie gebruikt om een voorwerp in een clip te volgen met een tekst ballon. Ik kan die optie niet meer vinden. heeft iemand een idee waar die zit?

Reacties

mi-bo schreef op 19.07.2021 om 13:48 uur

@Marcel-Willems

Beste Marcel.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

De optie is hier te vinden

Blijf gezond,

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.07.2021 om 14:57 uur

@Marcel-Willems

Hallo Marcel,

......In een vorige video heb ik ooit de optie gebruikt om een voorwerp in een clip te volgen met een tekst ballon....

Kan het zijn, dat u de optie Aan beeldposities in de video plakken bedoeld?

U kunt deze optie vinden, door met de rechtermuisknop te klikken op de clip en dan uit het pop-up menu Aan beeldpositie in de video plakken... te kiezen.

Persoonlijk, vind ik deze optie niet zo prettig om mee te werken, daarom maak veelvuldig gebruik van de Keyframes.

  • Druk op "F1"
  • klik op het tabblad "Zoeken"
  • geef als zoekterm "Keyframes"

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2021, 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.07.2021 om 15:14 uur

@Marcel-Willems

Hallo Marcel,

Hier een filmpje hoe u met keyframes kunt werken.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2021, 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marcel-Willems schreef op 19.07.2021 om 17:54 uur

Keyframes zijn me niet vreemd. Deze toepassing werkt verrassend goed. Dank u voor de demo, aan een man met veel ervaring in Magix. Moet ik onthouden. Bedankt Bol.

Bol schreef op 19.07.2021 om 18:04 uur

@Marcel-Willems

Hallo Marcel,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik wens u heel veel plezier met het samenstellen van uw projecten.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2021, 18:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-