Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.
U hebt het over VDL2024 wat is hiervan het versienummer? U kunt deze vinden als u op de sneltoetsen Alt+Shift+F1 gebruikt.
U kunt de muziek vanuit de Mediapool nog steeds voor beluisteren.
Wat ik u laat zien moet in Video Deluxe 2024 als 2025 mogelijk zijn. Heb u VDL 2024 al eens teruggezet op de standaardwaarden? Zo niet ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen......
Ik heb je aanbevelingen uitgevoerd,echter zonder resultaat. Via de tijdlijn wordt de muziek prima uitgevoerd. Ik heb een upgrade uitgevoerd met VDL2025. Helaas ook daar hetzelfde probleem.
Bij het aanklikken van een nummer in de mediapool wordt op het scherm het frequentie overzicht niet zichtbaar.???
Als u een filmpje afspeelt hebt u dan wel beeld in het previewscherm? Zo niet, druk dan eens op "F9". Maak eens een afbeelding en upload deze dan naar het forum door op het blauwe rondje met pijl te klikken
Door de naam van uw Videokaart te beschrijven, heb ik voor u een vervelende mededeling. Uw Nvidia GeForce GT 530 wordt niet meer ondersteund door Nvidia. Er worden hiervoor geen drivers meer uitgebracht. Voor u zou de oplossing kunnen zijn om bij de hardwareversnelling de drie opties op CPU te zetten.
Het was het proberen waard om de drie opties op CPU te zetten, maar uw Intel Core i5-2320 processor is te oud om VDL 2024 I 2025 goed en correct te installeren. Zo ook uw videokaart Nvidia GeForce GT 530.