Reacties

Bol schreef op 02.03.2025 om 11:22 uur

Beste @Pathenone

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

U hebt het over VDL2024 wat is hiervan het versienummer? U kunt deze vinden als u op de sneltoetsen Alt+Shift+F1 gebruikt.

U kunt de muziek vanuit de Mediapool nog steeds voor beluisteren.

Wat ik u laat zien moet in Video Deluxe 2024 als 2025 mogelijk zijn. Heb u VDL 2024 al eens teruggezet op de standaardwaarden? Zo niet ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen......

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pathenone schreef op 02.03.2025 om 15:32 uur

Beste Rob

Ik heb je aanbevelingen uitgevoerd,echter zonder resultaat. Via de tijdlijn wordt de muziek prima uitgevoerd. Ik heb een upgrade uitgevoerd met VDL2025. Helaas ook daar hetzelfde probleem.

Bij het aanklikken van een nummer in de mediapool wordt op het scherm het frequentie overzicht niet zichtbaar.???

groeten Pathenone

Bol schreef op 02.03.2025 om 16:06 uur

Hallo @Pathenone,

Als u een filmpje afspeelt hebt u dan wel beeld in het previewscherm? Zo niet, druk dan eens op "F9". Maak eens een afbeelding en upload deze dan naar het forum door op het blauwe rondje met pijl te klikken

Kunt aangeven wat uw computerconfiguratie is:

• Welk type processor
  • Wat is het type videokaart?
  • Hoeveel geheugen.

Groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2025, 16:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pathenone schreef op 02.03.2025 om 17:09 uur

Beste Rob

Als ik een filmpje afspeel vanuit het de mediapool dan heb ik beeld en geluid in het preview venster.

de configuratie is Intel Core i5-2320, Nvidia GeForce GT 530, 16 GB RAM

Het is mij niet duidelijk hoe een opname te sturen.

gr Pathenone

P.S. Eerdere versies gaven geen problemen

Bol schreef op 02.03.2025 om 18:15 uur

Hallo @Pathenone,

Door de naam van uw Videokaart te beschrijven, heb ik voor u een vervelende mededeling. Uw Nvidia GeForce GT 530 wordt niet meer ondersteund door Nvidia. Er worden hiervoor geen drivers meer uitgebracht. Voor u zou de oplossing kunnen zijn om bij de hardwareversnelling de drie opties op CPU te zetten.

Succes,

Rob (forum moderator)

PS uw computer dateert uit 2011 (14 jaar oud)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2025, 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Pathenone schreef op 03.03.2025 om 12:53 uur

Helaas maar bedankt voor de informatie.

Bol schreef op 03.03.2025 om 13:15 uur

Hallo @Pathenone,

Het was het proberen waard om de drie opties op CPU te zetten, maar uw Intel Core i5-2320 processor is te oud om VDL 2024 I 2025 goed en correct te installeren. Zo ook uw videokaart Nvidia GeForce GT 530.

Zie: De technische gegevens in één oogopslag - MAGIX Video deluxe

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2025, 18:54, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-