Voer hier uw vraag / uw zoekbegrip in:*

benkant schreef op 22.03.2009 om 16:57 uur
als iik nu in magix de luxe 15 een sene verwijder schuift de film niet op naar de laatste sene,
hoe kan ik het programma zo in stellen dat ik niet alle open ruimtes tussen de senes zelf hand matig moet verslepen?

en hoe voeg ik een foto toe tussen 2 senes. waarom gaan de sene s niet automatisch uit elkaar? 

Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2009 om 18:55 uur
Uw vraag gelezen, in de vdl 15 versie is het niet mogelijk als stukje wat u wilt verwijderen met ctrl+del er tussen uit gaat en beelden van rechts weer aansluiten., heeft u iets verwijderd met X verwijderen zorgen dat intelect  muis is geactiveerd en u kunt alls in een keer verschuiven,
andere optie gaat naar storyboard modus kijkt waar een zwarte streep tussen a\b staat gaat hier opstaan dan wordt er aangegeven dat er een overgang naar zwart is, klik hier geen overgang aan en beeld wordt nauwkeurig aan eengesloten.
Wat betreft foto ergens tussen zetten u zult altijd zelf aan moeten geven waar foto moet komen sleep het naar de tijd lijn waar het moet komen splits het beeld er boven trek het naar rechts en de foto kan er tussen,
Wilt u het geluid er onder van het originele gebruiken splits met 2schakel los beeld en geluid haal het beeld er tussen uit en voeg hier de foto in, succes. mi-bo