VideoEasy doet maximaal 1 uur video?

Voormalige gebruiker schreef op 31.05.2012 om 14:46 uur

Ik heb een Terratec AV300 Grabster gekocht waar ik Magix VideoEasy Terratec Edition v3.0 bij gebruik, laatste versie gedownload bij terratec.

Als ik videobanden wil archiveren stopt het programma na 1 uur (+/_ 2 GB file). Ik gebruik NTFS dus daar ligt het niet aan.

Ik heb ook de trial geprobeerd van Magix Movie Edit Pro MX en hetzelfde probleem... na +/_ 60 mins stopt ie en wederom is de file dan rond de 2 GB....

Mijn VHS banden zijn 90-180 mins dus dan werkt dit niet zo handig als ik elk uur moet controleren.

Hoe kan ik dit oplossen met gebruik te maken van VideoEasy? Is er ergens een instelling om boven die 2GB te gaan of boven die 1 uur opname?

Alle andere capture programma's zoals Adobe Premiere Elements 8 (die ik voor mijn firewire camera) gebruik kan alleen de video capturen en niet de audio, maar da's een terratec vraag. VirtualDub zelfde probleem.

Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 01.06.2012 om 08:47 uur

Beste,

Uw verhaal gelezen, dit is en blijft een terratec probleem.

Maar om het verhaal kort te maken, U kunt het beste stukjes van 30 of maximaal 60 minuten opnemen,

dit i.v.m het rekken van de oudere bandjes en het probleem dat het niet meer synchroon loopt.

Overigens Red Uw video van Magix kent dit probleem dat U omschrijft niet.

succes,

Polders schreef op 01.06.2012 om 11:17 uur

Beste RdeVrede, als aanvulling op de informatie van MiBo kan ik doorgeven met Video de Luxe van Magix met succes met mijn firewire camera films te hebben binnengehaald en daarna bewerkt en Adobe niet daarvoor nodig gehad.

Veel succes

Voormalige gebruiker schreef op 01.06.2012 om 18:45 uur

Allemaal bedankt voor de antwoorden.

Ik ben teruggegaan naar de winkel (MyCom Maastricht) en heb uitgelegd dat ik alles geprobeerd had (SSD, andere software, computers, etc...) en ze hadden nog een Magix Red Uw Video's 4.0 liggen... hoefde niets bij te betalen...

Test heeft nu gelopen... een VHS band van 4u 05m en goed gedaan...

Bedankt voor de hulp en het goede advies.

mi-bo schreef op 03.06.2012 om 17:03 uur

Veel succes met het mooie Magix pakket.

gr

mi-bo