Videobeeld blijft stilstaan terwijl de Videorecorder loopt - R.U.V 6

Harry-vanderHulst schreef op 06.02.2023 om 22:31 uur

Goeden avond!

Tijdens de opname met Red uw Video 6, blijft het videobeeld stil staan, terwijl de videorecorder loopt.( het is wel in kleur) Af en toe springt deze over naar het volgende beeld. Het Audiolevel doet het wel. ( Deze beweegt )Ik heb alle update opgehaald. Ik denk dat nu alle instellingen goed staan. De opname staat op Pal. Video formaat opname Mpeg-2 Computer gegevens: Desktop -PVBBB1P ,Windows10 Home Edition , Processor ADM A4-5000 APU with Radeon (TM ) , HD Graphics 1.50 GHz Ram geheugen 8GB, Besturingssysteem x64-bits.SSD Harddisk 240 GB . Heeft u advies, welke instellingen ik het beste kan gebruiken? Bedankt alvast voor uw hulp. Onder Windows 7 heeft dit programma wel gewerkt! (wel een slechte Video kwaliteit )

Is er ook een soortgelijk nieuw programma, die slechte video-opnames kan Upscalen naar een betere videobeeldkwaliteit?

Met vriendelijke groet Harry van der Hulst

 

Reacties

Bol schreef op 07.02.2023 om 23:33 uur

@Harry-vanderHulst

Hallo Harry,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Tijdens de opname met Red uw Video 6, blijft het videobeeld stil staan, terwijl de videorecorder loopt...

Hiervandaan kan ik niet bepalen waar bij uw probleem zit. Daarom adviseer ik u om Video Easy 6 eens terug te zetten op de standaardwaarden.

Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, verwijder dan een het VideoEasy.ini bestand. Nu wordt ook het programma op de standaardwaarden teruggezet, incl. eventuele configuratiefouten. Bij het opstarten van Video Easy wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-