Video8 bandjes overzetten op computer

degu schreef op 08.03.2012 om 15:36 uur

Ik heb een grabster MV 300 MX geinstaleerd met usb kabel naar de computer. Als ik nu de video8 over wil zetten, dus draai ik hem af,  zie ik op het scherm rechts bovenin af en toe een beeld van de video.  Het geluid loopt wel mee wel mee maar het beeld zie ik om de 5 / 9 seconden. Ik kan wel, als ik héél snel ben een snapschot nemen, dit werkt dus wel. Ik doe hier een bestandje van de computer gegevens bij. Ik gebruik windows MX.  De computer voldoet aan de gestelde eisen.

Bij Dixons gekocht en gevraagd of ik een andere mocht proberen, maar hetzelfde probleem. 

Mvg, Cor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 08.03.2012 om 15:48 uur

Breng het wederom terug neem een usb converter van Magix, kosten € 29,99.( evt te bestellen via Magix)

de driver downloaden,  en alle komende problemen zijn verholpen

neem een kijkje op http://www.magixvdlbijspijkeren.nl recht boven staat de beschrijving van RUV 4.0.

en U kunt in combinatie van het MX pakket Uw hobby vervullen.

succes.

degu schreef op 08.03.2012 om 16:53 uur

Bedankt voor uw antwoord. Terug brengen is niet meer mogelijk, heb hem al drie weken, maar waar zit het probleem dan ?  De computer voldoet aan de eisen.

mi-bo schreef op 08.03.2012 om 16:58 uur

Misschien de driver die bij het programma hoort.

gr

degu schreef op 08.03.2012 om 17:24 uur

Deze converter IS van magix met het programma magix film op DVD8.  Heb al geprobeert met de drivers van de site. Nog steeds hetzelfde euvel. Ondanks dat deze comp 1GB werkgeheugen heeft begin ik hier zelfs aan te twijfelen of dit het probleem zou kunnen zijn...

gr.  cor

mi-bo schreef op 08.03.2012 om 17:29 uur

Nee, de software programma is van Magix, dit is vaak een verouderde programma,

maar de hardware is van iemand anders.

gr

degu schreef op 08.03.2012 om 17:39 uur

Ja, klopt, is van Terratec. Zet het te koop en volg je raad op. Bedankt voor de antwoorden.

Gr. Cor

degu schreef op 15.03.2012 om 10:18 uur

Ja, klopt, is van Terratec. Zet het te koop en volg je raad op. Bedankt voor de antwoorden.

Gr. Cor

Toch nog even doorgedacht en nieuwe computer aangeschaft, de oude met xp was alweer zes jaar. Nu windows 7, werkt perfect. Gr, Cor