Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2018 om 15:06 uur

Wilfrida,

zet de filmpjes in de storyboard modus, dan krijgt U plaatjes te zien, door met de cursor op de juiste plaatst te gaan staan, en de T toets in te drukken wordt het gesplitst of met schaartje en door het met een V te activeren kan het tussen stuk verwijderd worden.

Staat het op de tijdlijn, dan kan via het einde de film worden ingekort

Groeten

Michael

Bol schreef op 05.01.2018 om 15:27 uur

Hallo Wilfrida,

U kunt ook overschakelen van Storyboard naar de Tijdlijn, zodat u de clips (film) nog nauwkeurig kan bewerken. Klik op "Tijdlijn" in de middelste werkbalk.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2018, 15:31, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wilfrida schreef op 05.01.2018 om 15:52 uur

Beiden bedankt!

als ik het met storyboard ( ziet er voor mij wat overzichtelijker uit) michel, als ik op een bepaald punt zou willen inkorten, druk ik op het schaartje , dan laat ik de video doorlopen tot het stukje eruit mag, en dan op de hoofdletter T drukken?

mi-bo schreef op 05.01.2018 om 16:29 uur

Wilfrida,

Wat U omschrijft is alle 2 mogelijk, of de T toets of schaartje.

Wilt U het tussenstuk verwijderen dan activeren, en de prullenbak, en het tussen stuk wordt verwijderd en beelden worden weer tegen elkaar aangezet

Veel succes met Uw mooi MAGIX product, en veel montage plezier voor 2018

Groeten

Michael

Bol schreef op 05.01.2018 om 17:04 uur

Wilfrida,

Het is goed om te lezen, dat u weer verder kan met uw slideshow samenstellen.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-