Reacties

granddadmd schreef op 21.02.2014 om 12:36 uur

Beste TV. 

ik heb van 2 vrienden vernomen die het aanbieding pakket hebben gekocht dat het allemaal Engels is.

Er is nog een mogelijkheid, het pakket kopen, alleen downloaden, dit parkeren, en misschien dat er toch ergens een vinkje weggelaten moet worden, of aangevinkt betreffende Nederlands.

succes.

dadilon schreef op 21.02.2014 om 12:56 uur

heb op wooensdag een Magix aanbod gekregen voor pro x6 in het nederlands prijs 199,99 het is een upgrade va video de luxe Bijhorend krijg je slide show en music maker.

Ben op zoek welk supplement me voor die prijs wordt aangeboden op het eerste zicht niet veel ,ten opzichte van mijn video de Lexe 2013 premium.

Groeten

eddm schreef op 21.02.2014 om 15:10 uur

Beste TV Ik heb gisteren het programma gekocht en gedownload. Het is compleet in het Nederlands. Groeten

marcus4 schreef op 23.02.2014 om 00:20 uur

Sinds 2007 gebruik ik Magix software voor video montage en Music maker. Op zich heel tevreden behalve dat ze het met de nieuwste video software maar niet voor elkaar krijgen om de zware MXF bestanden van mijn Canon XF 100 (50 MB/sec) vloeiend af te spelen. Het gekke is dat er voor Pro X4 wel een Plugin beschikbaar was maar voor Pro X5 en X6 niet. Hierdoor blijf ik aangewezen op X4 terwijl ik elke keer veel geld uitgeef voor het z.g. nieuwste "snelle" product die helemaal aan deze tijd voldoet. Niet dus. Ik heb net Pro X6 gekocht en alles gedownload en nu kan ik zelfs alleen maar de eerste 9 seconden van een bestand bekijken. Heren ontwikkelaars er is werk aan de winkel voor jullie want op deze manier lopen jullie toch achter bij de concurrentie. Nog heel even en het gaat toch Adobe premiere worden die geen enkel probleem heeft met de MXF bestanden, al zet ik er 5 onder elkaar dan blijft het nog vloeiend lopen.

pgvinken schreef op 28.02.2014 om 06:08 uur

Het programma is in het Nederlands, ik heb problemen met het bewerken van de beelden van mijn Sony hvr-s270e, deze vetronen storingstrepen bij het scrollen en zijn ook terug te zien in de gebrande DVD, dit probleem had ik ook met de vorige versie Pro X5.

Het is inderdaad erg moeilijk om in contact te komen met Magix, ik heb vorige week een vraag gesteld en nog geen antwoord.