Reacties

John- schreef op 21.08.2021 om 21:45 uur

Bij mij gebeurt hetzelfde.

Ik volg het topic even.

Bol schreef op 23.08.2021 om 14:12 uur

@vvpvermeulen, @John-

Hallo Piet en John,

Magix Support heeft ons probleem kunnen reproduceren en dit probleem wordt zo snel mogelijk als het kan gerepareerd. Tot die tijd zullen we het moeten met de Workaround.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 23.08.2021 om 14:25 uur

Hoi Rob, Hierbij de reactie van Magix.

Dear Dhr. Vermeulen,

Thank you for your message. Please ignore my previous mail. I can replicate the problem. If you press play and then click on a start marker while the video is playing, then the program crashes. 

I have talked to a colleague and this problem is apparently already known so we will fix this problem as soon as possible. But you can workaround this problem by only clicking on the start marker while the video isn't playing. So first please stop the video at the spot where you want to set the start marker before you actaully set the marker. 

We are sorry for any inconveniences.

Beste Dhr. Vermeulen,

Bedankt voor je bericht. Negeer mijn vorige mail. Ik kan het probleem reproduceren. Als u op play drukt en vervolgens op een startmarkering klikt terwijl de video wordt afgespeeld, crasht het programma.

Ik heb met een collega gesproken en dit probleem is blijkbaar al bekend dus we zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen. Maar u kunt dit probleem omzeilen door alleen op de startmarkering te klikken terwijl de video niet wordt afgespeeld. Stop dus eerst de video op de plek waar je de startmarkering wilt zetten voordat je de markering daadwerkelijk zet.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Bol schreef op 23.08.2021 om 14:39 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Bedankt👍 voor je terugkoppeling. We wachten rustig af.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 12:07 uur

Nog steeds niets van Magix gehoord, vind het droevig dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost terwijl in de nieuwe Video deluxe wel alles goed werkt zo ook de nieuwe versie van Travel Maps , want deze werk in de Pro versie 13 nog steeds niet goed.

Het voordeel van de duurdere Pro X valt gewoon in het niet en is een blamage.

Hoop dat er toch eens een keer een goede update komt.

Groetjes,

Piet

 

mi-bo schreef op 06.09.2021 om 12:20 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet.

Uw reactie hierboven gelezen.

Dat er verschillende programmeer foutjes zitten in MVPX13,niet mee genomen van vorige versie ben ik het helemaal met U eens.

Maar wat werkt er niet goed in het mooie vernieuwde versie van MTM,er zijn heel veel verbeteringen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 12:45 uur

Beste Dhr. Vermeulen,

Bedankt voor je bericht. Negeer mijn vorige mail. Ik kan het probleem reproduceren. Als u op play drukt en vervolgens op een startmarkering klikt terwijl de video wordt afgespeeld, crasht het programma.

Ik heb met een collega gesproken en dit probleem is blijkbaar al bekend dus we zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen. Maar u kunt dit probleem omzeilen door alleen op de startmarkering te klikken terwijl de video niet wordt afgespeeld. Stop dus eerst de video op de plek waar je de startmarkering wilt zetten voordat je de markering daadwerkelijk zet.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Dus dit is mijn probleem, elke keer als ik een in of uit punt plaats moet ik eerst de video op pauze zetten, want tijdens het afspelen crasht het programma zonder op te slaan en moet ik weer opnieuw beginnen

ook Travel Maps draait niet zoals in Video Deluxe deze moet in de Pro X 13 ook al aangepast zijn.

Groetjes,Piet

Bol schreef op 06.09.2021 om 12:48 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

.....Als u op play drukt en vervolgens op een startmarkering klikt terwijl de video wordt afgespeeld, crasht het programma.......

Het klopt, dat uw bovenstaand probleem nog niet is verholpen. Er is na Pro X13 versie 19.0.1.117 nog geen update / patch uitgekomen, waarin dit probleem zo worden opgelost.

Dat dit probleem zicht niet voordoet in VDL 2022 komt, omdat het twee geheel verschillende programma's zijn. VDL2022 hebt alleen een previewvenster, terwijl Pro X13 een previewvenster en een bronvenster hebt. De startmarkering wordt in VDL2022 gedaan in het previewvenster, daarentegen bij Pro X13 in het bronvenster.

.....de nieuwe versie van Travel Maps deze werk in de Pro versie 13 nog steeds niet goed.....

Voor zover ik kan nagaan werkt deze perfect. Wat is het versienummer van Travel Maps die u gebruikt? Is dit versie 1.2.1.462?

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling op 06-09-2021 om 13:09uur

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 13:09, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.09.2021 om 12:56 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

.....Maar u kunt dit probleem omzeilen door alleen op de startmarkering te klikken terwijl de video niet wordt afgespeeld. Stop dus eerst de video op de plek waar je de startmarkering wilt zetten voordat je de markering daadwerkelijk zet......

Deze tijdelijke oplossing (workaround ) is u reeds aangereikt via het dit forum en door Magix Support

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

PS. zie het antwoord dat Bol schreef op 04.08.2021 om 13:17 uur

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 12:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 13:51 uur

Hallo Rob,

Ik heb nog de oude Travel maps 1.0.1 378 maar hoe kom ik dan aan de nieuwe , bij de update van Video Deluxe kwam hij vanzelf mee, die heeft wel de laatste versie.

Groejes,Piet

Bol schreef op 06.09.2021 om 15:27 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Dat vermoeden had ik al, dat bij u nog werkt met Travel Maps versie 1.0.1.378.

  • start Pro X13 op
  • klik op het tabblad import - Reisroute
  • tijdens het opstarten wordt er gekeken of er een update is. Als dat zo is dan wordt deze automatisch geïnstalleerd. Klik onderin op Over het programma

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 15:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 19:36 uur

Beste Rob,

Bij het opstarten van Travel Maps zegt hij dat hij gaat kijken naar updates ,maar start dan gelijk weer met de oude versie op . hij zegt dat er geen updates zijn.

is het misschien beter om eerst de oude versie te verwijderen en daarna Travel Maps opnieuw te instaleren vanuit de installationmanager..

Groetjes, Piet

Bol schreef op 06.09.2021 om 19:42 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Dat was mijn twee voorstel. Verwijder via Apps en onderdelen eerst de oude Travel Maps versie 1.0.1.378 en dan kunt Magix Travel Maps versie 1.2.1.462 weer aanvinken en installeren.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 19:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 20:48 uur

Beste Rob,

Ik heb het gedaan zoals jij adviseerde, maar ik krijg steeds de oude versie te zien

ik zal het nog wel eens een keer proberen.

Groetjes,Piet

 

 

Bol schreef op 06.09.2021 om 22:35 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

....Travel Maps draait niet zoals in Video Deluxe deze moet in de Pro X 13 ook al aangepast zijn......

  • Over welke Video Deluxe versie hebt u het?
  • Is soms de Updateservice datum verlopen voor Video Pro X13? Dit kunt u vinden bij Mijn Account / Mijn producten. Als deze is verlopen, dan kunt u waarschijnlijk de Magix Travel Maps update naar de laatste versie.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 06.09.2021 om 22:52 uur

Beste Rob,

Ik heb Video De Luxe 2022 Premium daar heb ik wel Travel Maps 1.2.1.462 en mijn updateservice datum Video Pro X 13 loopt tot december 2022.

Groet,Piet

mi-bo schreef op 06.09.2021 om 23:21 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet,

een vraag gezien U MTM geinstalleerd heeft in MVDL 2022,

heeft U geen icoon op het bureaublad

En als MTM is opgestart in kunt U via instellingen aangeven naar welk programma de gemaakte files geëxporteerd moet worden

hier is dan ook te zien of het ook in MVPX13 is geactiveerd

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. verbeterd antwoord

Bol schreef op 06.09.2021 om 23:24 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Oké, dan zou Magix Travel Maps bij het opstarten van de Reisroute automatisch geüpdatet moeten worden.

Probeer het eens door de lokale store-inhoud te wissen. Als u dit doet wordt de lokale store inhoud gewist en bij het opstarten weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.09.2021 om 23:31 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Als u de snelkoppeling Travel Maps opstart vanaf uw bureaublad, dan kunt op deze manier aangeven met welk Magix programma u na het uitvoeren van uw route moet opstarten en op de tijdlijn zetten. Bij mij is dit Photostory.

Als ik Travel Maps oproep via Pro X13, dan staat deze bij mij al op Magix Pro X

En als ik Travelmap oproep via VDL 2022, dat deze bij mij ook al op Magix Video Deluxe Premium

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 23:43, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 07.09.2021 om 20:54 uur

Hallo Rob,

Het is mij nog steeds niet gelukt om TM te update

Ik heb nu van mijn andere computer met Video de Luxe TM op een stick gezet en daarna op de taakbalk van mij andere computer gezet en nu kan ik er gewoon mee werken in de nieuwe versie .

Groetjes,Piet

Bol schreef op 07.09.2021 om 23:46 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Ik vind het allemaal zeer vreemd. Zelf zou ik nu Video Pro X13 opnieuw installeren. Doe het dan zoals Magix Support aangeeft. zie [opnieuw installeren] ( Magix Video Deluxe moet natuurlijk Magix Video Pro X zijn

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2021, 23:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 08.09.2021 om 18:21 uur

Hallo Rob,

Ik heb Video de Luxe 2022 van mijn andere computer met daarin de goed werkende Travel Maps

nu op de andere computer geinstaleerd en nu draait Travel Maps ook goed in Pro X 13.

Dus dat probleem is nu opgelost.

Groetjes en nog bedankt voor het meedenken.

Piet

Bol schreef op 08.09.2021 om 18:43 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Het doet mij deugt om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het maken van uw filmprojecten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.09.2021 om 00:44 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Gisterenmiddag kreeg ik een mailtje van Magix Support terug, met als antwoord dat zij uw / mijn probleem niet konden reproduceren. Zie afbeelding

 

Hallo Piet,

Nadat het updaten van Magix Pro X13 naar versie 19.0.1.121 kunt weer met de in- en uitpunt werken.

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.09.2021, 00:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-