Reacties

mi-bo schreef op 24.12.2021 om 23:32 uur

@nico-tenboekel

Beste Nico.

Als U schrijf geheugen 2,2 Gb(klopt dit bij een nieuwe Pc) als dat werk geheugen is, dan is dat wel erg weinig.

Misschien een optie, Y toets, dan apparatenbeheer, hardwareversnelling, zet daar alles eens op Cpu, misschien gaat het dan beter.

Sc6.

Blijf gezond, fijne feestdagen en een Covid-19 (Omikron)vrij 2022 toegewenst .

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.12.2021 om 00:32 uur

@nico-tenboekel

Hallo Nico,

Voordat er een goed antwoord kan worden geven op uw vraag, zullen wij eerst de juiste gegevens van uw PC configuratie willen zien.

Doe dit met:

Zo upload u een afbeelding. Klik op

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 25.12.2021, 00:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico-tenboekel schreef op 27.12.2021 om 17:01 uur

Ik heb genoemd programmaatje gedownload en gestart. Maar hoe kan ik daar nu een afbeelding van maken?

Groetjes Nico.

Bol schreef op 27.12.2021 om 18:26 uur

@nico-tenboekel

Hallo Nico,

Zie deze link: https://www.scsduiven.nl/nieuws/43-tips/152-schermafbeelding-met-windows-10

Zelf maak ik mijn afbeelding met de sneltoetsen Windows toets+schift+S

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.12.2021, 18:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico-tenboekel schreef op 28.12.2021 om 14:18 uur

Hierbij de gegevens van mijn computer

Groetjes Nico ten Boekel.

mi-bo schreef op 28.12.2021 om 14:36 uur

@nico-tenboekel

Beste Nico..

Gezien Uw gegevens over de Pc, met MVDL 2022, is misschien de beste optie, dit te proberen, toets de Y toets in, gegevens optie, dan hardware versnelling, hier zal Uw grafische kaart staan, verander dit een naar Cpu , of de optie Microsoft Wrap Device......

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met woord aanvulling

Bol schreef op 28.12.2021 om 15:00 uur

@nico-tenboekel

Hallo Nico,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het is u gelukt op een afbeelding te maken en te uploaden.

Uw Intel i3 processor dateert uit mei 2020 met een Videochip Intel UHD Graphics 630. Dit moet geen enkel probleem opleveren wat betreft het uitvoeren van VDL 2022. Als u bij de optie hardwareversnelling deze zet op CPU of Microsoft WRAP device, zal uw PC niet sneller maken, eerder nog trager!! De 8GB geheugen is wel wat aan de matige kant. VDL 2022 werkt optimaal met 16GB of meer. U heb een SSD schijf van 223GB hebt u daar genoeg vrije ruimte?

Ik verneem graag van u,

Met vriendelijke groet, Rob

PS zijn de laatste drivers voor u Intel UHD Graphics 630 geïnstalleerd? Met deze link kunt u zien of deze up-to-date is: Intel Drivers & Support

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2021, 15:06, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico-tenboekel schreef op 29.12.2021 om 16:50 uur

Ik heb nu de laatste driver van Intel UHD Graphics 630 geïnstalleerd, maar er veranderd niets. Ik ga volgende week naar de winkel waar ik mijn computer heb gekocht en neem dan meteen de systeemeisen van Maxig Video Deluxe mee. Dan ga ik daar met de verkoper kijken wat er uitgebreid moet worden. Als er dan nog problemen zijn horen jullie het van mij.

Fijne jaarwisseling.

Bol schreef op 29.12.2021 om 17:19 uur

@nico-tenboekel

Hallo Nico,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het is jammer te moeten lezen, dat uw PC niet sneller is geworden. Mijn advies zou zijn, als u toch naar de Computerwinkel gaat, om te vragen of er op uw moederbord een Intel i7 processor geplaats kan worden?

Fijne jaarwisseling en een voor spoedig 2022

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.12.2021, 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-