Video plaatsen Mp4 in web designer premium 12

kobus-post schreef op 16.02.2017 om 11:46 uur

Hoe plaats ik een mp4 video op mijn website? als ik de video wil bekijken is het gewoon een plaatje geworden (foto)

Wat moet ik doen ?? Graag stap voor stap uitleggen graag (niet te moeilijk a.u.b.)

 

KPost Emmeloord

Reacties

mi-bo schreef op 16.02.2017 om 16:17 uur

Hallo Kobus,
maak een mp4 bestand aan,geen M2TS en ook geen Avchd. en zet dit in een map.

start website op op een pagina waar het
filmpje moet komen, ga naar openen, zoek de map op klik het filmpje
aan, dan in de map zoeken naar plaatshouder mp4, als dit
aangeklikt is  wordt het naar de website map geëxporteerd en dan
automatisch  afspelen, en verkleinen

kijk op deze link.

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-plaats-ik-een-filmpje-op-mijn-website-met-webdesigner-12-prem--1186363/
gr
Michael

kobus-post schreef op 16.02.2017 om 18:19 uur

Probleem van bovenstaande vraag is opgelost, nu kunnen we weer verder Hartelijk Dank aan mi-bo😊

kobus-post schreef op 21.02.2017 om 08:16 uur

Ben nu heel blij met jou hulp, dat nu prima werkt, zoals in het bovenstaande schrijven.

Klein probleem nog! als je op mijn website kijk www.kpost.nl staat de naam op de homepage's en soms ook op de andere pagina's ( K.Post ) te ver naar beneden, ik heb dit al vele malen iets naar boven gezet en geupload.

iedere keer staat deze vaak op een verkeerde plek, waar kan dit aan liggen? www.kpost.nl

Ook op de site van schiphol zijn soms de foto's verdwenen en staat soms alleen het 3d vlak (wit) er nog waar ooit de foto stond.

mi-bo schreef op 21.02.2017 om 12:23 uur

Kobus,

op de Website gekeken , ziet er allemaal perfect uit, geen witte vlakken.

Pagina van K.Post kom ik niet tegen. het zal bewust zijn gedaan, bij inloggen navigatiebalk links, en bij Schiphol navigatiebalk aan bovenzijde van de pagina.En bij Ester Schiphol weer aan de linkerkant, is wel speels.

gr

Michael

 

kobus-post schreef op 23.02.2017 om 11:18 uur

Heb nog een belangrijke vraag! Ik heb een mp3 muziek player toegevoegd voor achtergrond muziek.

als ik nu het filmtje aanklik om af te draaien, stopt gelijk mijn muziek, je kan dus maar 1 ding tegelijk afspelen?

Hoe krijg ik nu achtergrondmuziek op mijn site, dat eventueel ook door gaat als ik van pagina wissel of als ik de film afdraai moet de muziek gewoon doorgaan, dit kon in mijn vorige softwarepakket wel.

www.kpost.nl

kobus-post schreef op 26.02.2017 om 13:36 uur

Is er ook een mogelijkheid om 2 accounts op te slaan in Magix webdesigner premium? bv. www.kpost.nl en ook www.orgelklanken.nl ?? 1 staat er wel in kpost.nl maar als ik met mijn andere domein wil verder gaan moet ik steeds alles weer met de hand (ftp) gegevens weer invullen ( Zeer lastig steeds )😭

mi-bo schreef op 26.02.2017 om 17:12 uur

Kobus.

antwoord op vraag van 23-02-2017 is muziek blijf wel door spelen, maar als een filmpje wordt geactiveerd zal dit helaas niet gaan.

antwoord op vraag van 26-02-2017 ja dit kan ik gebruik zelf XARA en MAGIX hosting in 1 pakket .

Hier gebruik ik uiteraard verschillende mappen voor en kan kiezen tussen MAGIX & XARA, misschien komt het omdat er geen MAGIX of XARA hosting wordt gebruikt.

gr

Michael

hodl schreef op 01.03.2017 om 11:32 uur

Per website maak je aparte mappen op je PC. Elke website heeft een eigen .WEB-bestand. De FTP-gegevens hoef je maar eenmalig in te vullen als je wachtwoord op bewaren klikt.

Wanneer je een website met Magix wil openen blader je naar de map waar de betreffende website in staat en klikt op het WEB-bestand.

Ga je uploaden kiest deze automatische de opgeslagen FTP-gegevens van deze website.

 

andy-mollinger schreef op 09.06.2017 om 11:05 uur

Hallo Kobus....

Wat is het adres van je site en de pagina waarop de video staat. Ik vind het bekijken van sites die met Magix Webdesigner gemaakt zijn bijzonder inspirerend namelijk.

kobus-post schreef op 09.06.2017 om 18:26 uur

Mijn Site: www.orgelklanken.nl en www.kpost.nl