Video magix deluxe 17 - Afspeelmarker begint telkens in het begin.

Lauwersg schreef op 04.12.2010 om 14:02 uur

Plots tijdens het bewerken wanneer ik op afspelen duw of spatiebalk. begint hij helemaal in het begin van de film af te spelen ipv de positie waar ik momenteel met de marker sta.

 

Dit ging altijd goed en nu plots niet meer. Er komt nu wel heel vlug op - preload proces loopt.

 

Iemand hier een verklaring voor?

 

(In preferences - programma staat het vinkje aan voor via spatiebalk stoppen waar de marker staat)

Reacties

Kirderf schreef op 04.12.2010 om 16:11 uur

Niet een antwoord maar de melding dat in VDL 16 dit soms ook voorkomt, misschien hebben meer deskundigen hier een antwoord op?

 

Freek.

lucky_me schreef op 05.12.2010 om 07:33 uur

Beste

Dit heb ik zelf nog niet voorgehad maar ik las in de hulp dat het opnieuw aanmaken van de frametable problemen kan voorkomen met de afspeelmarker. Dus mischien... Dit kan bij programmainstellingen, tapblad video/audi en dan een vinkje plaatsen bij "frametable bij import automatisch aanmaken"

succes

lucky_me

bart-vmaaren schreef op 05.12.2010 om 14:57 uur

Hallo.

Klik op y,programma instelingen,weergave,zet vinkje bij spatie balk stopt op actuele afspeel positie,OK.

Bart.

Lauwersg schreef op 05.12.2010 om 16:03 uur

Hallo,

 

bedankt voor de reactie, maar zoals in mijn eerste bericht reeds staat, staat dit vinkje bij programma instellingen reeds aan. Dit zorgt dus niet voor dit probleem.

 

Indien je een export maakt van het project met de fout en daarna een nieuw project start en dit importeert, werkt alles terug goed. Het probleem ligt dus zeker bij een instelling van het project.

 

Wel bijzonder vervelend als je telkens een nieuw project moet openen omdat het vorige corrupt of foutief wordt.

Iemand nog een idee?

 

Groeten,

Geert

 

DBoydNL schreef op 01.04.2011 om 20:15 uur

Zelfde probleem. Help geeft natuurlijk geen help. Ik heb een video project van 30 minuten en ben bezig met de laatste 6 minuten. Ik moet een playback kunnen doen vanaf het punt waar ik de afspeel marker plaats. Ik kan absoluut niet het project 24 minuten laten spelen voordat ik kan kijken of mijn overgang effect er goed uitziet.

 

Ik heb dringend een oplossing nodig; want ik zit feitelijk gewoon muurvast.

 

De geboden oplossingen werken geen van allen in Movie Edit Pro 17 HD. Bij mij gebeurde het ook ineens. Geen idee wat ik heb aangeklikt en ongedaan maken bood geen terugkeer naar normaal.

 

HELP!!!!!!

 

David

teunvh schreef op 21.07.2013 om 20:56 uur

Beste RIEN ,lang geleden had ik dat probleem ook en heb

het toen zelf per ongeluk gevonden. Vandaag was ik met een video bezig van 15 min

en ploseling wilde de rode marker alleen nog maar bij het opstarten van de film wat doen dus

geen video afspelen of foto afspelen met bv een overgang(zien of het is wat ik wilde)en oeps

gaat dat weer van voren afaan beginnen.Dat is toch wat je ook hebt?

Wat je doet is (ik heb de luxe 16)start je op en dan naar, bewerken,(boven in bij, opnemen,bewerken,branden)

Als je nu onderin kijkt heb je een vakje met een kruis[ x ],er naast links daarvan staan 2 pijltjes.

Klik daar op( ik denk 1x) en je probleem zal volgens mij opgelost zijn.:-D

Ik weet niet of dit ook voor anderen te lezen is,wil je deze oplossing aan andere doorgeven?????

Hopelijk heb ik je kunnen helpen.  het is al lang geleden,
de vraag ,maar toch als iemand zoekt  naar de oplossing staat hier. suks6

 

estger schreef op 31.12.2014 om 17:21 uur

Mijn Magix Video Deluxe 2015 plus begon net als aangegeven telkens opnieuw.
Door de info van Bart werkt het weer zoals het moet.
Bedankt Bart, dit scheelt weer een hoop ellende.

Alec-Dijkshoorn schreef op 09.04.2023 om 14:20 uur

Ook in VdL 2023 werken genoemde oplossingen (beide uitgevoerd). Thanks.

Bol schreef op 09.04.2023 om 17:41 uur

@Alec-Dijkshoorn ,

Hallo Alec,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u de oplossing voor uw probleem hebt gevonden in deze topic uit 2010. Succes met het maken van uw films in Video Deluxe 2023.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS: Omdat deze topic meer dan 12 jaar oud is, sluit ik deze topic.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.04.2023, 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-