Video insluiten lukt niet meer bij Webdesigner 7?

ljeekel schreef op 16.10.2013 om 22:16 uur

Vanuit youtube met het kopieren van de insluitcode lukt het niet meer om de html houder te plakken in website? Weet iemand warom niet meer want nu duurt het heel lang voordat hij iets plakt en dan is het een venster met de vermelding "Navigatie naar webpagina is geannuleerd" en mogelijke acties Geef adres opnieuw in.

Voorheen werkte het prima, ik heb er ook webdesigner 6 op staan en daar gebeurt hetzelfde

Reacties

MAGIX-Academy schreef op 02.11.2013 om 01:21 uur

Vaak moet je het een aantal keer proberen, uiteindelijk pakt hij hem wel

ljeekel schreef op 02.11.2013 om 12:12 uur

Wat een nutteloos antwoord, alsof ik dat al niet geprobeerd heb. Plakken duurt al eeuwig en dan komt hij weet met die vermelding. Feit is dat het voorheen snel en goed ging en nu niet meer! Ook niet na een aantal keer.

ReclamAwagen schreef op 29.11.2013 om 11:58 uur

Tja hallo, ook ik heb dit zelfde probleem nu sinds kort. Voorheen verliep alles snel en werkte perfect, maar nu krijg ik vernoemde foutmelding. Binnen magix.info is er verder niets te vinden m.b.t. enige oplossing. Ik heb alle laatste nieuwe patches gedownload en geinstalleerd, zonder enig positief resultaat. Heb jij inmiddels al een fatsoenlijke oplossing gevonden ? Zo ja, mag ik deze graag vernemen. Zo nee, ik zal zoekende blijven, en hier de wellichte oplossing posten.

ljeekel schreef op 02.12.2013 om 11:09 uur

Ik heb het probleem opgelost d.w.z. ik heb webdesigner 9 aangeschaft en nu lukt het wel maar in 7 nog steeds niet wat mij doet geloven dat het toch in het programma zit. mijn overweging was dat een supportaanvraag bijna € 29 kost als je programma meer dan een jaar oud is. Het eerste jaar is gratis en bij een nieuw programma (€ 59) dus WD 9 zou deze versie mij dan og maar € 30 kosten. beetje kromme redenering maar ja. Als die niet zou werken zou ondersteuning gratis zijn, al met al verdient het bij Magix geen schoonheidsprijs.

Knoffel23 schreef op 02.12.2013 om 22:06 uur

Zat met hetzelfde probleem. Werkte eerst perfect, nu niet meer. Duurt idd. heel lang voordat  Webdesigner reageert. Na een lange tijd verschijnt er een kader met de melding 'Navigatie naar webpagina is geannuleerd'. Dat kader heb ik naar de gewenste plek gesleept. Daarna de site geupload naar mijn sitehost. En oh wonder, eenmaal online werkt het perfect en wordt het filmpje getoond. Dus: in de designer geeft het filmpje problemen, maar online werkt het goed! Een soort tussenoplossing dus... ;-)

Overigens zijn er meer programma's met dit euvel. Ik gebruik ook een HTML-editor om sites te maken. Sluit ik daar een youtube embeded-code in, dan loopt het programma ook vast en wordt het filmpje niet getoond in het voorbeeld venster...

Er zou toch een oplossing moeten zijn...

hdijksterhuis schreef op 04.02.2014 om 14:08 uur

Een kostenloze aanvraag voor dit product is niet mogelijk.
De Premium e-mailsupport is de eerste 365 dagen na registratie van het product kostenloos beschikbaar. Daarna dient u een toegangscode in onze Webshop te kopen.
Een toegangscode kost 12,99 Euro (29,99 Euro voor Pro-producten), en is goed voor één probleem-geval.


In het geval u geen toegangscode heeft, kunt u die in onze MAGIX shop kopen.

Gebruik als geregistreerde klant van MAGIX de onbegrensde gratis Web-Support via onze comfortabel vormgegeven FAQ en via de Hulp-Community www.magix.info.
 

WAT IS DIT GVD !!  ZIJN ZE GESTOORD BIJ DIE CLUB !!!