video exportere

Gerrit-Bruijn schreef op 27.10.2021 om 10:52 uur

Wanneer ik mijn foto's en filmpjes in een video(filmlijn) hebt bewerkt met effecten en wat muziek erbij in Magig Photostory de luxe , 2020 dit doe ik al jaren van af 2014 en steeds een upgrade gedaan en hem dan wil exporteren naar Mpeg 4 full hd dan start hij daarmee maar op een willekeurig moment staat alles vast en kan ik geen kant meer op ??? Vervolgens, en ik heb dit vaker meegemaakt probeer ik het opnieuw en soms na 2e 3e of 4e keer doe hij dit wel en kan hem voortreffelijk mooi afspelen om mijn 4K tv.Hoe is dit mogelijk, ik wordt er moedeloos van elke keer weer maar hopen dat hij goed doorgaat, HELP ALSTUBLIEFT.

ik werk met window 10 en heb een goed voldoende geheugen desktop Intell 2,9 Ghz i5.

Reacties

mi-bo schreef op 27.10.2021 om 13:55 uur

@Gerrit-Bruijn

Beste Gerrit.

Uw oproep gelezen.

Laat ik een discussie opstarten.

Misschien is het wel een Pc probleem.

Heeft U al gekeken of de koelpoorten van de Pc niet vervuild zijn, en of de koeling wel voldoende is, want tussen MFS 2014 en MFS 2020 is heel wat veranderd, en zal meer belasting van de Pc worden gevraagd

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 27.10.2021 om 14:23 uur

@Gerrit-Bruijn

Hallo Gerrit,

Eerst een vraag. Welk Magix programma gebruikt u nu? Photostory 2022 of Video Deluxe 2022? Gaarne het versienummer vermelden. Zo kunt u dat opvragen: Start het Magix programma op druk op Alt+shift+F1. Als ik de juiste gegevens hebt, dan kan ik u misschien een correct antwoord geven.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerrit-Bruijn schreef op 27.10.2021 om 17:01 uur

Ik gebruik Magix als sinds 2014 en is steeds geüpdatet t/m de versie Foto story de luxe 2020