Video easy programma werkt niet op windows 10

hilde-lenders schreef op 12.01.2021 om 19:21 uur

Hallo,

Wie kan mij nu eens helpen, hoe ik bij magix tegenwoordig iemand kan bereiken je kunt nog geen mails meer sturen, ik vind het niet meer leuk, de programma's zijn toch duur genoeg en de service is hopeloos. Al zovele jaren programma's gekocht en vroeger kon je gewoon bij support en mail sturen, maar nu???? Ik weet het niet meer als het niet opgelost geraakt koop ik nooit nog iets van magix.

Groetjes

Reacties

mi-bo schreef op 12.01.2021 om 20:42 uur

@hilde-lenders

Beste Hilde.

Op 02.01.2021 is al een antwoord gegeven op welke manier U MAGIX Support kunt benaderen.

Sinds maart 2020 is er geen Nederlandse support ondersteuning meer,alles wordt nu vanuit Duitsland geregeld.

Als U problemen heeft met een bepaald pakket,kunt U altijd uw probleem vraag hier posten, en zal zeker wel een MAGIX gebruiker U een antwoord geven .

Sc6

M.vr.gr

Michael

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 11:34 uur

Hallo,

Mijn video easy red uw video werkt niet meer op windows 10 terwijl ik een update heb gekocht in 2017 toen heeft het wel gewerkt en nu niet meer.Ik heb een foto gemaakt van wat niet werkt, maar hoe kan ik die hier plaatsen?

mi-bo schreef op 13.01.2021 om 11:46 uur

Beste Hilde.

Links van <> ziet U een rondje klik hierop en zoek de (png)of (jpg)op en dan importeren en dat staat het er.

U omschrijft" ik heb een Update gekocht " van welk programma was dat RUV heeft namelijk geen Update maar volledige pakketten, en onder welke versie van Windows werkte het wel.

M.vr. gr

Michael

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 12:45 uur

Hallo, naast die <>in dat rondje staan alleen emoji in

mi-bo schreef op 13.01.2021 om 12:58 uur

@hilde-lenders

Beste Hilde.

Dat is correct,

maar via de Mob staat dit er ik had de 2de moeten melden ,en dat was de bedoeling

Sc6

Michael

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 13:10 uur

Hallo,

ok bij bestanden invoegen, bestand selecteren maar daar kan ik niks indoen

 

Bol schreef op 13.01.2021 om 13:28 uur

@hilde-lenders

Hallo Hilde,

Ik heb u beide topic's nog eens voor u goed doorgelezen. Waarover gaat u vraag nu eigenlijk precies over? De USB omzetter, waarmee u uw films overzet naar uw PC of hebt u het alleen over het programma Magix Video Easy

Als u het over de USB omzetter hebt, dan is deze niet meer compatibel met Windows 10, maar het u het over Magix Video Easy wat is hiervan het versienummer.

Succes, Rob

Meerde keren gewijzigd i.v.m. meerder info

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2021, 13:31, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.01.2021 om 13:56 uur

@hilde-lenders

Beste Hilde.

Na lezen van reactie gegeven om 13.28 uur.

Wens ik U veel succes.

M.vr.gr

Michael

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 14:08 uur

Hallo Rob,

Bij het importeren bij het programma van red uw video's staat er vanonder terug of verder en verder werkt niet meer

Groetjes

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 15:40 uur

Hallo Rob,

Dit had magix nog gestuurd eind november,

"If the problem persists, please install the latest driver for your USB video converter:

Premium video converter

Black video converter

Red video converter

Maae mijn schoonmoeder is toen slecht geworden en daar geen tijd voor gehad om daar mee bezig te zijn, en achteraf was dat verlopen.

Groetjes,

Hilde

Bol schreef op 13.01.2021 om 16:03 uur

@hilde-lenders

Hallo Hilde,

  1. Wat Magix u eind november heeft aanbevolen, is om de juiste driver voor uw USB omzetter te installeren, waarmee u van bv. een film, die op uw DV bandjes staan via uw camera over te zetten naar uw PC
  2. Maar, als u alleen Magix Video Easy X gebruikt om er een filmpje mee samen te stellen met uw filmbestanden, die reeds in een map op uw PC staan, dan hoeft u, volgens mij, geen nieuwe drivers te installeren
  3. Als u alleen maar een film wilt samenstellen, zoals beschreven onder punt 2, gebruik dan Bestanden op de computer selecteren

​​​​​​Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2021, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hilde-lenders schreef op 13.01.2021 om 18:42 uur

Hallo Rob,

Het is punt 1 wat het probleem is, ik moet de juiste driver hebben, maar waar haal ik dat?

Groetjes,

Hilde

Bol schreef op 13.01.2021 om 22:25 uur

@hilde-lenders

Hallo Hilde,

....Ik wil opnieuw mijn "red uw video's' versie 3.0 installeren en dat lukt niet meer.....

Hebt u ook aangegeven aan Magix Support dat u RUV 3.0 (32bits) wilt installeren? Want volgens mij wordt deze niet meer ondersteund door Magix Support en Windows 10.

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support, kunnen wij als forumleden u niet verder helpen. Daarom mijn advies, neem nog eens contact op met Magix Support, maar geef dan wel aan, dat u de drivers voor RUV versie 3.0 zoekt. Tevens zou u kunt vragen, als er geen drivers meer zijn voor RUV 3.0, wat dan voor het alternatief voor is.

Ik zie, dat de nieuwste Red uw Video is uitverkocht. https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Ik had u graag verder geholpen

Succes, Rob

Keep It Safe

Aanvulling: 13-01-2021 om 23:24uur

Ik heb nog even op het Engels forum gekeken en kwam dit tegen. Zie: https://www.magix.info/us/forum/bought-a-version-3-0-compatible-with-win-xp-vista-but-i-updated-it-b--1241938/

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2021, 23:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hilde-lenders schreef op 14.01.2021 om 12:36 uur

Hallo Rob,

Heel hartelijk bedankt voor de informatie, gelukkig hebben we nog een oude computer met windows 7 zodat we het toch nog kunnen gebruiken.

Groetjes,

Hilde

Bol schreef op 14.01.2021 om 12:51 uur

@hilde-lenders

Hallo Hilde,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u nog een computer met Windows 7 erop hebt. Die u kunt gebruiken, om met de USB omzetter van RUV 3.0, uw bestanden alsnog te kunnen overzetten.

Heel veel succes 👍👍👍 met het overzetten.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.01.2021, 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hilde-lenders schreef op 14.01.2021 om 12:56 uur

Hallo Rob,

Dank je wel