Video deluze 2021 wil niet installeren

Reacties

Bol schreef op 27.12.2020 om 16:20 uur

@Rene-Verburg

Hallo René,

Ik heb me nog eens wat verder verdiept in uw probleem, waarvoor ik overigens (nog) geen oplossing weet. Maar voor zover ik het nu kan beoordelen, wordt uw VDL 2021 installatie reeds afgebroken, voordat er ook maar iets op uw PC geïnstalleerd wordt. U zou dit kunnen controleren, door te gaan naar: C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video deluxe Premium. Want deze map wordt, tijdens een herinstallatie nooit verwijderd.

U schrijft in een van uw antwoorden, dat beide (Laptop / Desktop) draaien onder W10 en aan hetzelfde netwerk hangen. Dus ik ga er vanuit dat beide machines 64bits zijn.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Verburg schreef op 27.12.2020 om 16:51 uur

Dank jullie voor het meedenken. Ook geprobeerd om de trial versie opnieuw down te loaden (na alles opnieuw opgeschoond te hebben: het is mogelijk om alle sporen naar VDL te verwijderen, kost wel een paar stappen, oa met ccleaner). Pc is vrij nieuw, 64 bits en HDs zijn NTFS (geen Fat).

ik vermoed nog steeds dat de communicatie met de magix server niet goed gaat, er toch een blokkade is, maar die kan ik niet vinden: ook met uitzetten windows defender (incl firewall en virusscanner) blijf ik de melding krijgen, idem voor de trial versie.

het is me gelukt om een ticket te sturen. in 1 van de threads over dit onderwerp las ik dat uiteindelijk magix een volledig installatiebestand heeft gestuurd (nb het bestand dat je van je account download is geen volledig installatiebestand, het bestand roept bestanden op de magix server aan, en die worden geinstalleerd). een echt installatiebestand is zoiets dat je koopt op bv een dvd (want die is heel groot). ik dacht, handig direct een bestand online kopen, maar helaas dus.