Video Deluxe MX versie start op en sluit direct weer.

william-zomer schreef op 23.01.2023 om 15:37 uur

Oke dit is een wat ouder programma maar werkt voor mij goed genoeg.

De hele week gemonteerd, maar vanmorgen startte het programma niet meer door. Start op tot basis scherm en sluit dan direct weer. Heb inmiddels alles al twee keer gede-installeerd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar probleem blijft.
wat kan ik nu nog doen?

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2023 om 15:43 uur

@william-zomer

Onder welke versie van Windows werkt U nu.

Al eens opgestart via(als) administrator.

Gr

Michael

william-zomer schreef op 23.01.2023 om 15:47 uur

Werk onder windows 10. ook als administator geprobeerd, zelfde resultaat.

Bol schreef op 23.01.2023 om 16:40 uur

@william-zomer

Hallo William,

....Video de luxe MX versie. Start op en sluit direct weer....

VDL MX uit 2012 is niet compatibel en zal daarom ook niet meer goed werken onder Windows 10.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

william-zomer schreef op 23.01.2023 om 17:49 uur

Beste Rob,

Gebruik het de afgelopen week dagelijks zonder problemen, dus nu ineens niet meer lijkt me sterk. Er is ook geen update gedaan van Windows of iets dergelijks. Heb het ooit eerder gehad, maar kon toen opnieuw installeren en werkte het weer.

Heb ook trial versie 2023 gedownload maar die krijg ik ook niet aan de gang, anders zou ik upgraden.

Bol schreef op 23.01.2023 om 20:18 uur

@william-zomer,

Hallo William,

Het ziet ernaar uit, dat Magix Duitsland te kampen hebt met server problemen! Vandaar dat u de trailversie VDL2023 niet kan installeren. Probeer vanavond laat of morgen nog eens.

Ik zal vanavond Video Deluxe MX proberen te installeren onder W10 en u hiervan verslag doen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.01.2023, 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.01.2023 om 11:11 uur

@william-zomer

Hallo William,

Ik heb Video Deluxe MX premium met goed gevolg kunnen installeren onder W10 en zonder problemen kunnen update naar versie 11.0.6.4. Het werkt voor zover ik het tot nog toe kan beoordelen nog steeds correct.

Nu uw probleem.

Wat u zou kunnen proberen is om het videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Als u deze verwijdert dan worden de programma-instellingen van VDL MX teruggezet op de standaardwaarden en worden eventuele configuratiefouten oplost. Bij het opnieuw opstarten wordt dit videodeluxe.ini bestand weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

PS. zo te zien zijn serverproblemen bij Magix Duitsland weer opgelost.

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2023, 11:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

william-zomer schreef op 24.01.2023 om 15:33 uur

Dankjewel Rob. Het werkt inderdaad weer. Moet wel opnieuw starten met mijn montage omdat alles veranderd is, maar dat geeft niet. Denk overigens dat ik toch de nieuwe versie ga aanschaffen. :-)

Bol schreef op 24.01.2023 om 16:53 uur

@william-zomer

Hallo Willem,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het probleem met Video Deluxe MX uit 2012 is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

U kunt Video Deluxe 2023 premium als 30 dagen trailversie downloaden; installeren en uittesten. Al zijn hierin wel wat beperkingen. Zo kunt u bv. maar voor ca. 3 min. exporteren en branden. Ik wens u succes met uw beslissingen.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-