Reacties

Bol schreef op 03.11.2023 om 12:43 uur

Hallo @loo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

....Video Deluxe loopt steeds vast....

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

  • Met welke Video Deluxe versie hebt u de vastlopers?
  • Wat is uw computerconfiguratie?
  • Welke videokaart heeft?

Zie eens deze link: Magix video de luxe premium

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.11.2023, 12:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 04.11.2023 om 12:03 uur

Video de luxe P3-60990-41816-85094-xxxxx-xxxxx-xxxxx ik heb de laatste update ook uitgevoerd

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, HP 470 G10 i7 intel core

videokaart NVIDIA MX 550

Bol schreef op 04.11.2023 om 12:59 uur

@loo

Hallo Loo,

Eerst even dit. Zet nooit persoonlijke gegevens zoals serienummers, emailadressen, etc... op een openbaar forum.

Kijk eens of bij u de wel laatste Nvidia videokaartdrivers zijn geïnstalleerd. U kunt het versienummer vinden onder Apps en onderdelen.

Ga naar: Official GeForce Drivers | NVIDIA en download en installeer hiermee de laatste driver.

  • vul de benodigde gegevens in en klik op Start Search
  • de laatste is: Driver Version: 546.01 - Release Date: 2023 October 31

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 04.11.2023 om 15:35 uur

Ik kan niet vinden waar de laatste Nvidia videokaarten zijn geïnstalleerd. Bij mij staat er geen melding; Apps en onderdelen Wel heb ik GeForce geïnstalleerd.

Bol schreef op 04.11.2023 om 16:47 uur

@loo

Hallo Loo,

Waarschijnlijk werkt u onder Windows 11. U moet dan gaan naar: Instellingen / Apps / Geïnstalleerde apps

U schrijft: "Wel heb ik GeForce geïnstalleerd". Loopt Video Deluxe nu niet meer vast.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 04.11.2023 om 17:21 uur

Ik krijg dan de mededeling dat het niet door kan gaan. Dit grafisch stuurprogramma kan geen compatibele grafische hardware vinden.

Bol schreef op 04.11.2023 om 17:38 uur

@loo

Hallo Loo,

U schrijft: "Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, HP 470 G10 i7 intel core / videokaart NVIDIA MX 550"!!

Hebt u alle gegevens wel goed ingevuld, zoals op de afbeelding? Als dat zo is klik op Start Search.

Klik dan op Get download en installeer hiermee de videodrivers.

Aanvulling op: 04-11-2023 om 17:52 uur

Is dit wat u gekocht hebt?

U kunt ook bij het apparaatbeheer zien welke beeldschermadapters u hebt.

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2023, 17:52, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 04.11.2023 om 18:51 uur

Beste Bol, het is nu wel gelukt. Hartelijk bedankt voor zoveel geduld met mij. Ik hoop dat het programma nu wel goed gaat werken.

Bol schreef op 04.11.2023 om 22:48 uur

@loo

Hallo Loo,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat het gelukt is om de drivers van uw videokaart te updaten. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Nu nog de hamvraag, loopt Video Deluxe niet meer vast? Ik zou zeggen probeer het uit en laat het mij weten.

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2023, 22:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 06.11.2023 om 08:45 uur

Beste Bol, helaas... de video loopt nog steeds vast.

Bol schreef op 06.11.2023 om 08:52 uur

@loo

Hallo Loo,

Wat u zou kunnen proberen, is om het VDL programma te resetten. Ga hiervoor naar: Bestand/Instellingen/ Programma-instellingen/Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.11.2023, 08:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 06.11.2023 om 09:09 uur

klinkt waarschijnlijk dom maar, hoe kom ik daar? Is dit in windows 11 op een andere plek gezet?

Bol schreef op 06.11.2023 om 09:19 uur

@loo

Hallo Loo,

Zie afbeelding.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 06.11.2023 om 10:45 uur

Programma gereset maar.... loopt nog steeds vast.

Bol schreef op 06.11.2023 om 12:36 uur

@loo

Hallo Loo,

Hiervandaan is het voor mij moeilijk te bepalen waar het bij u nog steeds vastloopt. Ik ga ervanuit, dat dit gebeurd als u met het filmproject bezig bent. Als dat zo is dan kan het zijn, dat uw MVP projectbestand een foutje zit. Als u een nieuw project aanmaakt, hebt u dan ook nog last van vastlopers?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 07.11.2023 om 11:13 uur

Tot nu toe gaat het goed. Geen vast lopers meer.

Hoe kan ik in de tekst bijzondere tekens invoeren zoals bij Schonbrunn. de o met 2 stippels.

Bise schreef op 07.11.2023 om 12:16 uur

Beste, probeer de ASCII tekens.

Met je Alt en 148 is kleine letter ö en alt en 153 Ö

succes

Cees

Bol schreef op 07.11.2023 om 12:55 uur

@loo

Hallo Loo,

Hier een aanvulling op @Bise

...Hoe kan ik in de tekst bijzondere tekens invoeren zoals bij Schonbrunn. de o met 2 stippels.....

Als u op shift+ " en daarna op de "o" klikt worden de puntjes op de letter "o" dus "ö".

Zie voor meer mogelijkheden deze link: Alt Codes voor het maken van Speciale en Vreemde tekens

Succes,

Rob
forum moderator

Aanvulling op 07-11-2023 om 13:00uur

Zie ook de Speciale tekens van Windows.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2023, 13:01, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loo schreef op 08.11.2023 om 11:08 uur

Het is gelukt! Bedankt voor de info.

Bol schreef op 08.11.2023 om 13:18 uur

@loo

Hallo Loo,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het u gelukt is. Bedankt 👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

PS. Zou u zo vriendelijke willen zijn, om bij een andere vraag / onderwerp een nieuwe eigen bijdrage aan te maken. Op deze manier houden we het forum schoon en overzichtelijk. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. (magix.info)

Alvast bedankt👍 voor uw medewerking.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-