Reacties

mi-bo schreef op 07.12.2020 om 13:38 uur

@j-denHeijer

Beste J.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ga naar start (van Windows )links onderin.

Instelling zoek geluid op en kan zijn door Update van Windows het hier is uitgezet.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

mi-bo schreef op 07.12.2020 om 14:56 uur

@j-denHeijer

Beste J,

misschien via deze uitleg het iets duidelijker

bij mij lukt deze oplossing wel

Sc6

Michael

j-denHeijer schreef op 07.12.2020 om 16:20 uur

Bedankt voor het meedenken, echter het probleem ligt bij het programma

Het vraagt nu voortdurend een gratis codec te downloaden, dat doe ik en vervolgens vraagt hij dat steeds opnieuw.

mi-bo schreef op 07.12.2020 om 16:36 uur

@j-denHeijer

Beste J.

Is deze melding als U een mp4 bestand op de tijdlijn zet,en bent U wel Online.

M. Vr.gr

Michael

j-denHeijer schreef op 07.12.2020 om 16:50 uur

wanneer ik een bestand importeer heb ik geen geluid meer, ben niet altijd online pas op de kinderen

Bol schreef op 07.12.2020 om 19:43 uur

@j-denHeijer,

Hallo J. den Heijer,

Kan het zijn, dat bij de Programma-instellingen het vinkje niet meer staat bij: Video met geluid importeren. Als dat zo is zet het vinkje weer terug.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 07.12.2020, 19:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j-denHeijer schreef op 07.12.2020 om 21:07 uur

Bedankt voor het meedenken, het vinkje stond aan.

Ik krijg voortdurend deze melding: Om deze audiofunctie te kunnen gebruiken heeft u een uitbreidingspakket nodig. Wilt u het gratis uitbreidingspakket nu gratis downloaden. Ik druk op ja en dat lukt dus niet. Misschien weet u iets?

Bol schreef op 07.12.2020 om 21:42 uur

@j-denHeijer

Hallo J. den Heijer,

Ik heb zo'n soort probleem al eens beantwoord: Zie https://www.magix.info/nl/forum/geen-geluid-meer-bij-mts-bestanden--1260020/

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel los staat van Magix Support, adviseer ik u om contact met hen op te nemen: https://www.magix.info/nl/support/zoeken/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.12.2020 om 11:32 uur

@j-denHeijer,

Hallo J. den Heijer,

Een aanvulling op het bovenstaande antwoord.

Volgens mij krijgt u de onderstaande afbeelding te zien! Als u dan op Downloaden klikt gebeurd er niets.

Bij naderonderzoek zag ik, dat MagixAudioExtpackage.exe werd gedownload, alleen deze toepassing is dan een leeg bestand (0kB)

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

j-denHeijer schreef op 08.12.2020 om 13:06 uur

U heeft helemaal gelijk, ga het op andere manier proberen

Bol schreef op 08.12.2020 om 15:44 uur

@j-denHeijer

Hallo J. den Heijer,

Converteer eens een filmfragment met Handbrake (freeware) https://handbrake.fr/ naar een MP4 bestand en kijk of dit dan wel op de tijdlijn van VDL 2021 met geluid afspeelt. Ik verneem wel van u

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

j-denHeijer schreef op 08.12.2020 om 16:55 uur

Beste Rob, Ontzettend bedankt. Jouw advies opgevolgd en ik heb weer geluid

MVG Jan

Bol schreef op 08.12.2020 om 17:06 uur

Hallo Jan,

Fijn om te lezen, dat u weer geluid hebt door uw filmfragment te converteren met Handbrake. Maar ik vind het zelf nog steeds een groot raadsel, waarom na een schone Windows 10 en herinstallatie van VDL2017 dit audioprobleem optreedt.

Succes👍👍👍met het maken van uw films, Rob

PC -1-

PC -2-