Video deluxe 16 heb maar 1 beeltje na het laden van de film

rietje schreef op 28.01.2010 om 17:03 uur
Mijn heer ik heb window 7 en het video deluxe 16 geinstallerd dat gaat heel goed en ik kan de video film laden en na het laden krijg ik maar 1 beeltje in de storyboard bewerken maar hoe krijg ik de andere beeltjs om te bewerken.
Wand ik heb hier voor window xp gehad met video deluxe 15 en daar kreeg ik wel alle beeltjes op het storyboard.

Ik hoop  dat u mij advies kunt geven over dit probleem aub.

Met de vriendelijke groeten H van Rooij.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.01.2010 om 22:17 uur
Hallo Rietje,
Als je je film niet in scenes hebt geknipt, komt je hele film als één dia in het storyboard. Check of de tijdsduur van het geïmporteerde bestand overeenkomt
met de film in het storyboard. Ook snel zichtbaar te maken in de tijdlijn.
RiViS schreef op 28.01.2010 om 22:26 uur
Hallo Rietje,

Het zou kunnen dat de automatische scenedetectie niet is ingeschakeld. Die kun je inschakelen door in de Opnamedialoog (het scherm dat verschijnt voordat je gaat opnemen) op de knop "Bewerking na de opname" te klikken.
In het scherm wat je dan krijgt moet je aanvinken: "Automatische scenedetectie" en: "Scenes in de film importeren".

Je kunt de film ook nog achteraf in scenes verdelen: rechtsklik op de film en klik dan op Scenedetectie en vervolgens op: "Start zoeken".

groet,
Rijk

ps:  sorry Houtkoek, ik had er geen erg in dat jij ook al geantwoord had..
rietje schreef op 04.02.2010 om 18:50 uur
jullie worden viendelijk bedakt voor de goede tip het progamma is nu voor mij kompleet.

groetjes rietje.