video de luxe premium versie 2021

Cees-Mokveld schreef op 31.01.2021 om 21:36 uur

bij inladen film ontstaat er na iedere wisseling filmbeeld een zwart frame tussen de passages en soms komt er zelfs een volgorde wisseling van de frames dus instabiel geflikker.Dit treedt op bij hd films niet in een lagere kwaliteit. Na en tijdens bewerken gaat het beeld soms flikkeren en groenig kleuren.

moederbord asus cpu i5 32mb ram Grafische kaart AMD radeon rg 200/Hd7900

Bij vervanging grafische kaart door Nvidia gforce GTX 1650 helaas zelfde probleem.

Als ik de film inlaad in de niet grafische kaart modus(via Y instelling ) dan ontstaan er geen zwarte tussen frames.

In een hele oude andere pc heb ik deze problemen niet. Wat is hier aan de hand ???

Is er een oplossing ???Ik heb het programma magix geherinstalleerd en weer opnieuw ingeladen maar steeds zelfde klachten...

Reacties

Bol schreef op 31.01.2021 om 22:47 uur

@Cees-Mokveld

Hallo Cees,

Helaas, heb ik voor uw probleem geen eenduidig antwoord, maar misschien zijn deze twee opties een mogelijkheid.

Optie 1

Zet een vinkje bij: Frametable bij import automatisch aanmaken

Optie 2

Haal het vinkje eens weg bij: Hardversnelling bij de weergave. indien mogelijk

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2021, 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-Mokveld schreef op 02.02.2021 om 22:06 uur

bedankt voor de reactie en het meedenken het heeft nog niet tot een oplossing geleid helaas...