Reacties

Bol schreef op 09.12.2022 om 10:54 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

Het kan zijn dat een eerdere VDL 2023 versie niet goed is afgesloten. Start uw PC / Laptop eens geheel opnieuw op.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 09.12.2022 om 15:28 uur

Heropstarten helpt niet

Bol schreef op 10.12.2022 om 00:49 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

Wat u ook zou kunnen proberen is om het videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Als u dit INI bestand verwijderd worden alle programma-instellingen op de standaardwaarden teruggezet en eventuele configuratiefouten. Bij het opstarten van VDL2023 wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Als hiermee uw probleem nog niet is opgelost, upload eens een afbeelding naar het forum. Maakt een afbeelding van uw foutmelding en klik dan op het blauwe rondje met de pijl in de werkbalk om uw afbeelding te kunnen uploaden.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 10.12.2022 om 16:09 uur

ini. weghalen heeft geen enkel gevolg. Steeds verschijnt volgende tekst: Video de luxe Plus is reeds op deze computer van gebruiker Marc in gebruik.Wanneer je verder gaat kan het zijn dat meerder bewerkingen niet goed werken......

Als ik daarna Video deluxe afsluit verschijnt : Autosave is gewijzigd en niet opgeslagen helpt niet Opslaan helpt niet

Ook herinstalleren van het programma heeft geen verbetering

Bol schreef op 10.12.2022 om 17:51 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

Klopt het dat als u het geheugenkaartje in uw kaartlezer stopt deze foutmelding krijg?

Als dat zo is, kijk eens bij Alle instellingen (Windows) / Apparaten / Automatisch afspelen of de Verwisselbaar station en geheugenkaart beide op Geen actie ondernemen staat. Zo niet zet deze dan eens op Geen actie ondernemen.

Probeer het nu nog eens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.12.2022, 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 10.12.2022 om 18:48 uur

Helpt ook niet

Ik denk eerder dat het ligt aan Autosave MV in: Deze PC - Documenten - Magix - Video de luxe - Autosave MV vermits er bij afsluiten van het programma steeds deze melding komt Autosave is gewijzigd en niet opgeslagen

Bol schreef op 10.12.2022 om 22:50 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

...Met VDL 2019 werkte alles normaal....

Als u VDL 2019 en 2023 op een en dezelfde PC hebt staan, dan zit daar uw probleem. Want bij het installeren van VDL 2023 wordt VDL 2019 overschreven. Hebt VDL 2023 wel met het juiste verkregen P3-serienummer geactiveerd?

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 11.12.2022 om 11:19 uur

Magix is eerst volledig via instellingen en apps verwijderd

Bol schreef op 11.12.2022 om 11:27 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

U kunt het beste alle Video Deluxe versies verwijderen.

Zie: Video deluxe opnieuw installeren en Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.12.2022, 11:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 12.12.2022 om 09:49 uur

Niets helpt, reeds meermaals alles geprobeerd.

Hos is dit op te lossen

marc1nadine schreef op 12.12.2022 om 10:37 uur

Als ik via Start - instellingen Magix verwijder verdwijnt Magix in de lijst van de Apps maar

Als ik dan op mijn C schijf ga zien staat daar nog alles op van Magix

Hoe is dat mogelijk?

 

Bol schreef op 12.12.2022 om 12:44 uur

@marc1nadine

Hallo Marc,

Het klopt dat als u Video Deluxe 2019 en 2023 op de door mij aangegeven manier verwijderd hebt bepaalde Magix mappen op uw PC blijven staan. Zie afbeelding

Wanneer ook deze mappen verwijderd zouden worden, dan verwijdert u hoogstwaarschijnlijk uw eigen gemaakte MVP projectbestanden e.d.. Als u voor 100% denkt, dat u deze mappen niet meer nodig te hebben, dan kunt u deze mappen altijd handmatig verwijderen, ander is mijn advies deze gewoon te laten staan. Bij een herinstallatie van Video Deluxe 2023 worden deze mappen weer gebruikt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marc1nadine schreef op 12.12.2022 om 13:02 uur

Bij de eerste installatie van Magix 2013 heb ik deze wel degelijk verwijderd.

Waarschijnlijk daardoor krijg ik steeds bij afsluiten van het programa: Autosave MVP_werd gewijzigd en is niet opgeslagen.

Ook daardoor denk ik dat hij steeds blijft herhalen dat een vorige project niet is opgeslagen