Mijn snelkoppelingen werken niet meer waar het gaat om in en uitzoomen. Ik heb geprobeerd om ze zelf aan te maken maar dat lukt ook niet. Heeft iemand een oplossing of moet ik om een nieuw bestand vragen.?
Jammer maar het helpt niet. In de map Shortcuts kom ik het bestand sneltoetsenmagix.ssc tegen. Ik heb ook geprobeerd om zelf een nieuwe snelkoppeling te maken en opgeslagen maar geen resultaat.
....Mijn snelkoppelingen werken niet meer waar het gaat om in en uitzoomen. Ik heb geprobeerd om ze zelf aan te maken maar dat lukt ook niet...
U hebt VDL 2014 op een Windows 10 geïnstalleerd. U schrijft, mijn snelkoppelingen (in- en uitzoomen) werken niet meer. Wat voor snelkoppelingen zijn dit. Kunt hiervan een afbeeldingen op het forum zetten.
Hallo, een beter begrip is waarschijnlijk macro's. Als ik wil inzoomen kon ik met de toetsen ctrl+shift+x indrukken direct een inzoom realiseren. verscheidene macro's doen het niet meer. Bij instellingen kan je bij de optie sneltoetsen zien voor welke toetsen een bepaalde actie wordt uitgevoerd. Heel makkelijk als het werkt natuurlijk.
bedankt voor je reactie maar het aanmaken van in-en uitzoomen werkt niet. Ik heb de video exact uitgevoerd zonder resultaat. Andere sneltoetsen werken wel, maar deze niet. Hieronder staat de map waar de ssc bestanden voor de sneltoetsen staan. Zijn dit de juiste of mag er maar 1 in staan.
Wanneer het bij u niet mogelijk is om sneltoetsen aan te maken voor in- en uitzoomen etc.., dan vermoed ik dat VDL 2014 plus / premium niet goed meer is geïnstalleerd. Het aantal SSC bestanden doet er volgens mij toe. Bij mij staan er 7 SSC bestanden in.
Heb u al eens het programma als een op de standaardwaarde teruggezet. Zo niet ga dan naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarden.
Ik heb alles vanuit de map Shortcuts verwijderd / verplaatst en daarna VDL 2014 opgestart en het is bij mijn nog steeds mogelijk om een de sneltoetsen voor In- en Uitzoomen te maken. Verplaatst ook de SSC bestanden eens naar een ander map en probeer het nog eens.
Wanneer het bij u niet mogelijk is om sneltoetsen aan te maken voor in- en uitzoomen etc.., dan vermoed ik dat VDL 2014 plus / premium niet goed meer is geïnstalleerd. Het aantal SSC bestanden doet er volgens mij toe. Bij mij staan er 7 SSC bestanden in.
Heb u al eens het programma als een op de standaardwaarde teruggezet. Zo niet ga dan naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarden.
Succes, Rob
Dankje wel. Ik heb een nieuwe installatie gedaan en..nog steeds werkt het niet. Ik zet de bestanden ook elders om te zien.