Video 2022 werkt niet

Hubert-Degrande schreef op 21.07.2022 om 12:25 uur

De installatie is vlot verlopen. Alleen kan ik geen .mov bestanden inladen. Het systeem blokkeert. In de versie 2021 is er geen enkel probleem.

ik gebruik windows 10 en mijn computer is een i7 processor ( type 6700).

Mijn serienummer: P3-60256-xxxx-xxxxx-35330

Ivm evt misbruik serienummer gedeeltelijk verwijderd door mi-bo moderator

Graag nazicht aub

 

Mvg

 

Hubert Degrande

Reacties

mi-bo schreef op 21.07.2022 om 12:59 uur

@Hubert-Degrande

Welkom Hubert als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Heeft U Quick Time player op de Pc staan

U kunt het beste contact opnemen met infoservice@magix.net en een systeemcheck aan vragen, zij kunnen dan precies U vertellen waar het probleem zit.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

Bol schreef op 21.07.2022 om 13:16 uur

@Hubert-Degrande

Hallo Hubert,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Het moet mogelijk zijn om MOV bestanden direct op de tijdlijn van VDL 2022 te zetten, echter er zijn wel uitzonderingen. Hiervandaan kan ik het niet bepalen of uw MOV bestanden bij deze uitzonderingen behoord. Ik zou een van uw MOV bestanden moeten hebben om 1:1 te kunnen uittesten. Maar kunt u wat meer informatie geven waar deze MOV opgemaakt zijn?

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum moderator)

PS. voor zover ik het weet is Quick Time player in versie 2022 niet meer nodig. Het is zelfs af te raden om deze nog te installeren. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/apple-quicktime-support-en-veiligheid--295/

Laatst gewijzigd door Bol op 21.07.2022, 13:20, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.07.2022 om 13:54 uur

@Hubert-Degrande

Beste Hubert.

Als deze bestanden van een Iphone 12/13 komen kunt U het beste via Apple de juiste drivers laden, voor de Pc als het 8K bestanden zijn is het mogelijk dat U het kunt importeren met Uw configuratie.wel als U een 8 core heeft.

Schrijft U over MVDL 2022 / classic/plus/prem

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008Forum Moderator)

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 21.07.2022 om 14:06 uur

@Hubert-Degrande

Hallo Hubert,

Zelf ben ik in het bezit van MOV bestanden afkomstig van een iPhone 12/13. Deze MOV bestanden kan ik zonder tussenkomst van Apple drivers op de tijdlijn van VDL 2022 plus / premium zetten en bewerken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. mijn andere PC heeft ook een i7 processor type 6700

Laatst gewijzigd door Bol op 21.07.2022, 14:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.07.2022 om 14:14 uur

@Hubert-Degrande

Beste Hubert,

daar ik als Moderator mij niet in een welles nietes discussie wil mengen.

wens ik U als Moderator heel veel succes toe naar het zoeken van de juiste oplossing voor U.

En zou zeker niet persoonlijke beelden naar een onbekende sturen, rekening houden met Privacy regelementen van Magix.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 21.07.2022 om 14:29 uur

@Hubert-Degrande

Hallo Hubert,

Als moderator vind ik het jammer te moeten lezen, dat een Magix moderator u de mogelijkheid ontneemt, zodat andere moderatoren / forumleden voor u de juiste oplossing te vinden. Als u beeldmateriaal verstuurd via e-mail of via persoonlijke berichten hoeft u geen rekening te houden met de Privacy regelementen van Magix. Het is logisch, dat uw beeldmateriaal in goed vertrouwen wordt behandeld. Als moderator heb ik op deze manier al verschillende forumleden geholpen aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 21.07.2022 om 15:17 uur

Hallo Hubert, Ik snap dat Rob " iets" moet hebben om de juiste conclusie/oplossing te kunnen bieden. Het komt voor mij dan ook vreemd over dat een andere moderator u aanbeveelt om geen bestand te sturen. Ik kan u verzekeren dat in ieder geval Rob zeer serieus met uw materiaal omgaat en zeker niet zal misbruiken. Ik spreek hierbij uit eigen ervaring. Ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee. Groet, Geertjan

Bise schreef op 21.07.2022 om 16:48 uur

Beste Hubert, als magix gebruiker sinds 1999, weet ik uit ervaring dat moderator Bol een zéér betrouwbare moderator is. Hij heeft mij al diverse malen met moeilijke vragen per PB kunnen helpen en die voor andere gebruikers niet relevant waren om als oplossing op het forum te zetten. Als moderator mi-bo vind dat je geen bestanden moet sturen vanwege Privacy regelementen van Magix is dat kort door de bocht. Zet dan tenminste de link naar dit regelement. Ergo... zend rustig uw materiaal naar moderator Bol.

Mvg. Cees