Reacties

mi-bo schreef op 14.08.2014 om 20:37 uur

Beste simon,dit is een Nederlandstaligesite

Misschien op zijn Nederlands meer succes

Gr

Mido

SimonLeendert schreef op 14.08.2014 om 21:46 uur

Oké Mido,

 

Ik heb 2 VHS films via Magix overgezet op mijn pc.

Bij het verwerken in Pinnacle zie ik dat er af en toe sprongen in de film zitten.

Bij uitrekken van de tijdslijn zie ik dat er soms 1 of 2 beeljes uit een voorgaande scene in de volgende zitten. Als ik die eruit knip dan is het sprongetje weg. Ook in de versie die Magix opslaat zit de zelfde fout. Hoe kan dit? Het lijkt of ergens in het proces enkele beeldjes worden onthouden, die dan even later toch weer opgeslagen worden. Heeft iemand dit fenomeen ook als eens gehad? Zo ja wat is er tegen te doen, behalve alle foute beeljes er een voor een uitknippen.

 

SimonLeendert

mi-bo schreef op 15.08.2014 om 09:20 uur

Beste,
wat wilt U nu precies, het MAGIX programma gebruiken, of het Pinnacle programma, deze 2 programma's werken i.v.m. verschillende codexen niet goed met elkaar
gr
mido

SimonLeendert schreef op 15.08.2014 om 15:15 uur

Beste Mido,

 

Het maakt niet uit of ik de film in Magix of Pinnacle bewerk en bekijk.

NB. Pinnacle gebruik ik reeds jaren en dat bevalt goed.

De omgezette VHS-film kan ik prima verwerken en heb meer features tot mijn beschikking.

Het probleem zit volgens mij in de processing van de data. Er komt steeds 1 beeld op een verkeerde plek terecht.

Knip ik dit ene beeld er uit dan is het sprongetje weg. Weet jij of iemand anders hoe het kan dat af en toe 1 beeldje op een verkeerde plek verschijnt?

 

SimonLeendert

mi-bo schreef op 15.08.2014 om 16:09 uur

Beste Simon,

Gezien ik geen enkele ervaring heb met het programma pinnacle,moet ik helaas af haken in deze discussie

Succes

Mido