Verzoek om tips voor geluidconfiguratie

Reacties

Harmen schreef op 10.11.2022 om 06:55 uur

Zelf heb ik geen Keyboard aangesloten aan mijn PC. Ik heb een voorstel om uit te sluiten dat MMM programma de schuldige is van al uw problemen. Ontkoppelt eens uw keyboard Arturia Keylab 49 Essential van de PC en gebruik hier voor eens het schermkeyboard. Wat is dan het resultaat?

Of het keyboard wel of niet is aangesloten maakt niet uit - meestal is die overigens niet aangesloten.

Bol schreef op 10.11.2022 om 11:51 uur

@Harmen

Hallo Harmen,

Zoals ik het nu kan overzien en beoordelen, lijkt mij uw klik- en spettergeluiden toch een Windows 11 22H2 versie probleem te zijn. Via de HCC-brief kreeg ik het volgende toe gemaild. Zie: Windows 11 22H2 Update installeren en downgrade.

Mocht u er nu nog niet uitkomen, stuur dat eens een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uitgebreid uw probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.11.2022, 11:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.11.2022 om 18:08 uur

@Harmen

Niet wetend of de Pc aangesloten is via een geaarde stekker (stopcontact),misschien is dit uit te proberen.

Gr

Michael /Moderator

Bol schreef op 12.11.2022 om 00:37 uur

@Harmen

Hallo Harmen,

Is uw probleem klik- en spettergeluiden nog niet opgelost? Als dat zo is update dan MMM van 31.0.1.13 naar de laatste versie 32.0.2.15

Dit doe u zo:

  • download het installatieprogramma: Magix Download Center
  • start installatieprogramma: musicmaker--ph75ls7YQARKCZUR5B.exe
  • de vorige versie MMM 31.0.1.13 wordt nu overschreven

Laat het forum weten of bij u de klik en spettergeluiden hiermee is opgelost.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Aanvulling op:12-11-2022 om 00:46

Kijk even of er nog downloads klaar staan voor u.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.11.2022, 00:46, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harmen schreef op 19.11.2022 om 12:54 uur

Dank maar het installatiebestand installeert versie 31.0.2.15 en niet een nieuwere versie.

mi-bo schreef op 19.11.2022 om 13:13 uur

@Harmen

Ja Harmen,

Net weer terug naar lange tijd in het Buitenland te zijn geweest, alle MAGIX producten staan nu weer op mijn Pc, maar net zoals U schrijft kan ik ook nergens deze upgrade vinden 32.0.2.15

Ps, zal wel ergens een slip op de toetsenboard zijn van schrijver moet 31.0.2.15 zijn

Gr

Michael/Moderator

3x Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 19.11.2022 om 13:24 uur

@Harmen

Hallo Harmen,

.....Is uw probleem klik- en spettergeluiden nog niet opgelost? Als dat zo is update dan MMM van 31.0.1.13 naar de laatste versie 32.0.2.15.....

Helaas heb ik een typefoutje gemaakt. Versie 32.0.2.15 had natuurlijk moeten zijn versie 31.0.2.15.

In de afbeelding staat het wel goed.

Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.11.2022, 13:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 14:55 uur

Ik heb hetzelfde probleem gehad..de asio driver van musicmaker daar zitten de probleempjes in die bij sommige geluidskaarten (ik heb een STRIX soundcard) stoort (ondanks de laatste drivers).. Asio4all is de oplossing...de andere driver moet beter uitgekristalliseerd worden...en heeft zelf een update nodig.. btw al aangekaart bij Magix