Verwijderen betaalgegevens van Magix?

Kevin-Dehulsters schreef op 23.11.2018 om 21:36 uur

Hallo iedereen,

Ik heb recent twee extra instrumenten gekocht voor Magix Music Maker 19 Premium in de Magix store en heb hierbij een Visa kaart gebruikt. Net zag ik dat mijn betaalgegevens zijn opgeslagen en ik een nieuw product zou kunnen kopen zonder dat ik opnieuw mijn gegevens in zou moeten vullen. Ik wil graag mijn betaalgegevens verwijderen zodat dit niet meer mogelijk is. Ik heb gezocht naar andere bijdrages op deze website, maar ik kon nergens een antwoord vinden op mijn vraag. Ik kan wel klikken op 'wijzigen' bij mijn betaalmethodes, maar dan kan ik alleen mijn kaart vervangen voor een andere betaalmethode, niet de huidige gegevens verwijderen. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij hiermee zou kunnen helpen.

Reacties

Bol schreef op 23.11.2018 om 23:13 uur

Hallo Kevin,

Dit is een forum voor en door Magix gebruikers, dit forum staat geheel los van Magix Support. U kunt uw vraag beter stellen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-