Verwijderen

dsjjroodsant schreef op 14.11.2011 om 20:37 uur

Ik heb vandaag Audio Cleaning lab MX op mijn computer (Windows Vista) gedownload, maar Audio Cleaning lab 17 staat nog op mijn computer, evenals het icoon op het bureaublad. Nu heb ik gekozen voor downloaden en dus is mijn vraag of ik Audio Cleaning lab 17 zonder problemen van mijn computer kan verwijderen zonder dat het nieuwe programma problemen oploopt.



Bij voorbaat hartelijk dank voor uw gewaardeerd antwoord.

Ds. J.J. Roodsant,
Kreeke 3,
3247 XZ Dirksland.

Reacties

RiViS schreef op 14.11.2011 om 22:12 uur

Weleerwaarde heer Roodsant,

Het is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend dat álle functies van een programmaversie ook beschikbaar zijn in de volgende versie. Ik zou u daarom adviseren om versie 17 voorlopig nog even te laten staan, zeker totdat MX is geïnstalleerd en u kunt checken of alles er in zit wat u verwacht. Bij een downloadversie moeten/kunnen dikwijls  nog een aantal aanvullende (grote!)bestanden gedownload en geïnstalleerd worden om het programma compleet te krijgen, dat gaat meestal  via Help/ gratis download.

De 2 versies kunnen rustig naast elkaar op 1 pc staan, ze "bijten" elkaar niet, u kunt ze alleen niet beide tegelijk openen en laten werken!

groet,

Rijk

dsjjroodsant schreef op 15.11.2011 om 09:21 uur

Hartelijk dank voor het snelle en heldere antwoord op mijn vraag. Ik zal "17" rustig laten staan en eens op uw advies kijken voor die zgn. gratis downloadbestanden. Ik weet uiteraard niet hoe ze heten, maar misschien lukt het toch.

Overigens werkte de link niet, die ik per email van u had ontvangen om het antwoord op mijn vraag te kunnen vinden. Hij luidde: "http://www.magix.info/nl/verwijderen.knowledge.625590.html

Gelukkig heb ik uw antwoord toch gevonden.

Nog een plezierige dag toegewenst.

Ds. J.J. Roodsant