Vervormd geluid na upgrade Music Maker 2019 (opgelost !!)

ronmaubee schreef op 30.12.2018 om 19:24 uur

Beste ,,,.

 

Ik had een upgrade gedaan van mijn MM 2015 naar de 2019 versie, Mijn MM 2015 deed het zoals behoren echter de MM 2019 versie geeft een hard vervormd geluid. Het ligt niet aan de computer daar de oude versie en andere muziek gewoon afspeelt zonder vervormd geluid, enkel dit programma doet het niet!

Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2018 om 21:22 uur

@ronmaubee

Beste Ronmaubee.

Heeft U na de upgrade ook online actualiseren gedaan, dan werkt U met de laatste nieuwe download.

Mvg

Michael

ronmaubee schreef op 30.12.2018 om 21:28 uur

Hoi Michael,

 

Ja ik had het programma geregistreerd, heb inmiddels ook de 2015 versie van de computer afgehaald , dacht dat de 2 programma s elkaar zouden tegenwerken echter dat heeft ook geen succes!

ronmaubee schreef op 30.12.2018 om 22:15 uur

Hoi,

 

Ik heb het opgelost, daar ik werk op een I-mac met Windows Essentials, (programma waar je windows mee afspeelt op een I mac, ik had bij instellingen>audio/midi , de standaard ingesteld ASIO stuurprogramma uitgeschakeld, je krijgt dan een waarschuwing dat er kans is dat je geen geluid meer hebt> daarna staat het vanzelf op Direct sound ingesteld en klinkt alles weer perfect!!

mi-bo schreef op 30.12.2018 om 22:25 uur

@ronmaubee

Beste Ronmaubee.

Een goed bericht dat U zelf het probleem heeft kunnen oplossen,en dank voor de oplossing op het Forum te plaatsen.

Veel plezier met maken van eigen productie met het mooie MAGIX Product.

Rustige jaar wisseling en een bruisend 2019.

Mvg

Michael