Beste...
Ergens in juni j.l. heb ik (pas) de verlenging van de updateservice Video deluxe Premium 2021 online aangeschaft.
Volgens mij heb ik toen de update gekocht en uitgevoerd vanuit het programma in de vorige versie 2020.
Ook de in de e-mail meegeleverde linken naar de extra (gratis) programma's (proDAD, FXHome etc.) heb ik direct geïnstalleerd.
Elke keer als ik nu Vdl-2021 opent krijg ik het volgende scherm:
als ik de de details aanklik krijg ik
????!!
Als ik vervolgens 'Nee' klik gaat de melding weg en kan ik beginnen of verder met m'n project.
Maar als ik 'Ja' klik krijg ik dit scherm:
volgens mij het zelfde als vanuit het hulpmenu
Echter, alle items zijn licht grijs en hebben (steeds) de 'huidige' installatie datum. Het enige wat ik kan doen is 'annuleren'.
Maar nu de laatste paar dagen krijg ik er ook nog (2) Error meldingen overheen waar ik geen touw aan vast kan knoppen:
Ik ben voor de Error meldingen al aan het zoeken geweest of er met installeren 'iets' is fout gegaan maar kan niet vinden.
Het enige wat ik vermoed is dat ik (in de vorige versies van Vdl Premium) de map instellingen heb veranderd;
Mijn c:/ schijf is n.l. een SSD die ik alleen voor Windows 10 en m'n app c.q. programma-data wil gebruiken en mijn harde schijf e:/ voor de projectdata documenten, video's, foto's e.d.:
zou het daar aan kunnen liggen...?
Ook heb ik van mijn Magix account het programma nog een keer gedownload met de bedoeling om het nog een keer opnieuw te installeren. Maar nu zie ik dat de 2 download bestanden wel erg met elkaar verschillen...(dus ben even huiverig...;-)
Kortom, wat gaat er 'mis' bij mij en hoe kan ik het, het liefst eenvoudig oplossen...?
Nog een tweede vraagje: naast de Installationsmanager melding krijg ik ook altijd een 'reclame' pop-up van Magix rechts onderin. Hoe kon ik daar vanaf.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hopelijk oplossingen.
Met vriendelijke groet,
Jan