Ik heb momenteel Photo&graphicDesigner 15 geïnstalleerd staan op 2 stuks windows 10 computers. Nu heb ik versie 17 aangeschaft. Ik wil beide programma's kunnen gebruiken. Hoe is de vraag
Maar gezien de versie 15 al op 2 Pc's staat wordt het als U het gekocht heeft via een update service (niet een nieuwe P3 nummer) bij installeren overschreven. .
Maar als ik uw vraag nog eens goed doorleest, wilt u zowel met Photo&graphicDesigner 15 als met Photo&graphicDesigner 17 blijven werken. Dat kan, u zou dan bv. Photo&graphic Designer 15 op PC1 geïnstalleerd kunnen laten staan, maar u moet deze dan nooit updaten naar Photo&graphicDesigner 17 en op PC2 kunt dan Photo&graphic Designer 15 upgraden naar Photo&graphicDesigner 17.
Even los van de geldende aankoopprijzen. Als u twee extra licenties erbij koopt, dan is hiermee uw probleem niet mee opgelost, daar het P3-serienummer hetzelfde blijft. Volgens mij, hebt twee extra licentie alleen zin als Photo & Graphic Designer op vier computers wilt installeren. Als u een upgrade ad. € 39,99 hebt aangeschaf, dan is het echt onmogelijk om Photo & Graphic Designer 15 en Photo & Graphic Designer 17 op één computer te installeren en te gebruiken. Volgens mij, moet u echt twee verschillende P3-serienummer hebben om dit te kunnen realiseren.